May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۷۵۲
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
0
مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۹۱ پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان اردبیل در حال اجرا است.

اجرای ۹۱ پروژه گردشگری در استان اردبیل

حسن محمدی ادیب گفت: جذب سرمایه گذاری‌های مختلف در حوزه گردشگری استان اردبیل یکی از اهداف اصلی ما قرار دارد و با توجه به پتانسیل‌های موجود در استان، در حال حاضر ۹۱ پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل فعال بوده و در حال اجرا هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل می‌گوید: با بهره برداری از این پروژه شاهد ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان استان خواهیم بود و در راستای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و توسعه تاسیسات گردشگری در استان نیازمند اعتبارات ویژه‌ای در توسعه زیرساخت‌های گردشگری هستیم.

او با اشاره به افتتاح ۵ پروژه گردشگری طی روز‌های اخیر در سطح استان بیان کرد: طی روز‌های اخیر تعدادی از پروژه‌های گردشگری استان اردبیل با سرمایه گذاری یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با بهره برداری از این پروژه‌ها زمینه اشتغال برای ۱۰۹ نفر فراهم شد.

محمدی ادیب گفت: از این ۵ پروژه افتتاح شده ۳ مورد در قالب هتل و مراکز اقامتی بوده و با افتتاح این سه پروژه بیش از ۱۳۲ تخت به ظرفیت واحد‌های اقامتی در سه شهرستان اردبیل، خلخال و مشگین‌شهر افزوده شد.

او می‌گوید: بهره برداری از مجموعه تفریحی و سرگرمی و طرح توسعه‌ای آبدرمانی ژنرال در شهر توریستی سرعین ۲ پروژه دیگر در حوزه گردشگری بود که به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: