کد خبر: ۴۰۲۷۸۳
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
آیین خاطره گویی، تبیین ارزش ها و آموزه های دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور دکتر خورسندیان مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان بانک صنعت و معدن برگزار شد.

با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره آیین خاطره گویی دفاع مقدس و تبیین ارزش ها و آموزه های دفاع مقدس در بانك صنعت و معدن برگزار شد

به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در این مراسم که با حضور عطار‌ها از آزادگان سرافراز که از کارآفرینان و تولیدکنندگان کشور نیز هستند و مخملی از جانبازان ارجمند جنگ تحمیلی و جمعی از ایثارگران و فرزندان ایثارگران این بانک، روز شنبه هشتم مهرماه در سالن کنفرانس طبقه ۱۳ این بانک برگزار شد، دکتر خورسندیان ضمن تشکر از حضور گرم تمامی ایثارگران حاضر در مراسم و تبریک و تهنیت هفته دفاع مقدس و سالروز تاسیس بانک صنعت و معدن و ولادت فرخنده حضرت رسول اکرم (ص) اظهار داشت: این گردهمایی فرصت مغتنمی است تا در یک جمع متعهد و ارزشمند به بیان نقش غیر قابل انکار ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس بپردازیم. وی افزود: امروز گرچه جنگ به پایان رسیده، اما هنوز عرصه ایثار، فداکاری و جهاد به گونه دیگری فراهم است؛ اگر رزمندگان جان بر کف در آن سال‌ها با ایمان و توکل و فداکاری از کیان و مرز‌های این آب و خاک دفاع نمودند، امروز نیز ما وظیفه داریم در کنار انجام اقدامات نمادین برای تبیین فرهنگ شهادت و ایثار، آن ارزش‌ها را در تمامی شئون زندگی خود متجلی سازیم و از تمامی ظرفیت‌های قانونی و عملی برای حمایت از ایثارگران که یادگاران روز‌های دفاع مقدس هستند، بهره ببریم. دکتر خورسندیان یادآور شد: اگر امروز ما در یک فضای امن و در کمال صحت و آرامش زندگی می‌کنیم، مدیون آن دلیرمردانی هستیم که تا پای جان در دفاع از کشور کوشیدند و ما وامدار آنان هستیم. وی خاطرنشان کرد: بسیار دور از انصاف است که ما قدردان کسانی نباشیم که با اخلاص در این عرصه قدم نهادند، گرچه آنان چشم داشتی از ما ندارند و با خداوند متعال معامله کرده اند، اما ما وظیفه داریم بخش کوچکی از تلاش‌ها و فداکاری‌های آنان را جبران کنیم. مدیرعامل این بانک تصریح کرد: هر چه تفکر و فرهنگ ایثارگری در یک سازمان نهادینه شود، آن سازمان مؤثرتر و کاراتر خواهد بود. حسین عسکری عضو هیات مدیره و رییس شورای فرهنگی و حفظ ارزش‌های اسلامی این بانک نیز که در این مراسم حضور داشت، با تقدیر از حضور ایثارگران و تبریک هفته دفاع مقدس، سالروز تاسیس بانک و ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و با آرزوی توفیق برای اعضای شورای فرهنگی و حفظ ارزش‌های اسلامی عنوان داشت: امروز وظیفه ما این است که همان ایثارگری و فداکاری را در شرایط فعلی داشته باشیم؛ چراکه این ایثار محدود به زمان و مکان خاصی نیست و تاریخ این مرز و بوم سرشار از روایت ازخودگذشتگی‌ها و حماسه‌های بسیار است. وی افزود: دفاع مقدس، نمادی از تمامی ارزش‌های انسانی بود و روایت وقایع آن و شرح پایمردی نسلی که هشت سال در برابر دشمنان ایستاد، برای جوانان امروز درس زندگی و شهامت است. در این مراسم، تعدادی از مدعوین به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس و جنگ در جبهه‌های حق علیه باطل پرداختند و پس از آن با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از دو میهمان ویژه این مراسم قدردانی و تجلیل شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: