April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۸۲۹
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
0
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: شهیدان ۸ سال دفاع مقدس زنده هستند و رزق و روزی بر‌ای ما بر جای گذاشته اند.

هلال احمر در دوران دفاع مقدس بیش از ۴۹۱ شهید داده اند

حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در نشست خبری آیین بزرگداشت دفاع مقدس و تجلیل از خادمان جمعیت هلال احمر در اربعین حسینی اظهار کرد: این مجلس باشکوهی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین یاد و خاطره جوانان از جمعیت هلال احمر در ۸ سال دفاع مقدس که جانبازی کردند و بیش از ۴۹۱ شهید دادند، برگزار شده است.

او در ادامه بیان کرد: ۷۲ هزار نفر جمعیت هلال احمر در سِمت‌های خدمت کردن به مردم و دفاع از آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کردند که یاد و خاطره آن‌ها گرامی باد.

نماینده، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: آن‌ها زنده هستند و رزق و روزی بر جای گذاشته اند. آن چه که فرزندان هلال احمر در ۸ سال دفاع مقدس از خود نشان داده اند تنها یکی از نشانه‌ها و اقدامات بزرگ و عظیم ملت ایران به جهانیان است.

او تصریح کرد: دشمنان فکر می‌کردند ایران ظرف چند روز از پای می‌افتد و سقوط می‌کند در حالی که فرزندان جمعیت هلال احمر کاری کردند که آرزوهایشان را به گور ببرند.

معزی بیان کرد: ملت شریف ایران در پرتو ایمان و اعتقاد عمل کردند و مومنان راستین اسلام در برابر عهدی که بسته بودند. با جان و مال و عزیزانشان در ۸ سال دفاع مقدس ایستادگی کردند.

او در پایان با اشاره به از خود گذشتی جوانان جمعیت هلال احمر گفت: تمام جنگ‌های جهانی اول و دوم، الجزایر و ویتنام، کره و دیگر جنگ‌ها ۶ سال به طول انجامید، اما این عزیزان کشورمان به مدت ۸ سال مقاومت و ایستادگی کردند و از پای در نیامدند. توانستند ۲هزار کیلومتر از خاک کشور را نجات دهند. دیروز در دفاع مقدس و امروز در اربعین حسینی ایفای نقش کردند.
انتهای پیام

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: