April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۸۳۰
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
0
عضو شورای شهر تهران گفت: اگر شهرداری درآمد داشته و ثبت نشده که قابل پذیرش نیست و اگر درآمد نداشته که دیگر وضعیت از بد هم بدتر است.

شهرداری در خصوص عملکرد درآمدی خود گزارش دهد

احمد صادقی، عضو شورای شهر تهران در یکصد و هشتادمین جلسه شورا و پس از استماع گزارش خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران در خصوص هزینه و درآمد شهرداری تهران برای ماه‌های تیر و مرداد ۱۴۰۲ گفت: متاسفانه در این گزارش یک سری موارد صفر زده شده که جای تامل دارد و علتش قابل فهم نیست و شهرداری می‌بایست در این خصوص گزارش ارائه دهد.

وی افزود: شهرداری سیستم مالی دارد و در این سیستم مالی باید مشخص شود آیا درآمد داشته یا نه اگر داشته و ثبت نشده که شایسته نیست و اگر هم درآمد نداشته که از بد هم بدتر است. ما شاهد رشد قارچ‌گونه دکل‌های مخابراتی هستیم، اما در ردیف درآمدی صفر زده شده، عوارض سالانه آلایندگی خودرو‌ها صفر زده شده و این در حالی است که ۷۰ درصد آلودگی شهر تهران مربوط به وسایل حمل و نقل عمومی است.

صادقی ادامه داد: عوارض تمدیدی یا تجدید پروانه ساختمان ردیف درآمدی هم نیامده است. در حالی که برج میلاد از مجموعه‌های درآمدزاست، اما عملکرد آن صفر زده شده است. درآمد سایر سازمان‌های وابسته مطابق با اساسنامه مربوطه صفر و برای یارانه‌ها و اعطای کمک‌های دولتی نیز عدد صفر درج شده و این در تناقض با سخنان شهردار محترم تهران در خصوص گزارش‌هایی است که از کمک‌های دولت ارائه می‌دهند. اگر کمکی از دولت گرفتیم باید درج شود.

صادقی همچنین افزود: سود ناشی از واگذاری سهم شهرداری در سرمایه‌گذاری‌ها نیز صفر درج شده و لذا شهرداری تهران می‌بایست در خصوص این ردیف‌های درآمدی که عملکردشان صفر زده شده گزارش ارائه دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: