کد خبر: ۴۰۲۸۳۲
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
0
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با تاکید بر برگزاری مانور‌ها گفت: لازمه کنترل و مدیریت مخاطرات تمرین، آموزش و هم افزایی دستگاه‌ها است.

لازمه کنترل و مدیریت مخاطرات تمرین، آموزش و هم افزایی دستگاه‌ها است

حامد یزدی مهر، پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری مانور «لحظه صفر» مدیریت بحران که با سناریوی وقوع زلزله ۶.۵ ریشتری در دماوند برگزار شد، با اشاره به اینکه این مانور امروز رأس ساعت هشت صبح و با فراخوان دستگاه‌های اجرایی و امدادی توسط فرماندار دماوند آغاز شد، اظهار داشت: موضوعی که کمک می‌کند که در مواقع اضطرار خدمات بهتری را به مردم ارائه کنیم حفظ آمادگی است.

یزدی مهر بر ضرورت برگزاری مانور‌ها تاکید کرد و عنوان داشت: ایجاد و حفظ آمادگی در دستگاه‌ها و عوامل امدادی و تجهیزات بدون برگزاری مانور‌ها میسر نمی‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه تلفیق مانور «لحظه صفر» با مانور موضوعی زلزله در دماوند تدبیر مناسبی بود گفت: موضوع آموزش باید در دستور کار همه عوامل قرار داشته باشد.

وی در ادامه بر افزایش هم افزایی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران تاکید کرد و بیان داشت: اگر بتوانیم هم افزایی را ارتقا داده و توان جمعی را به بهترین شکل ممکن به کار بگیریم قطع بر یقین مدیریت و کنترل حوادث بسیار دقیق و حساب شده انجام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین به صدور هشدار زرد هواشناسی اشاره کرد و افزود: طبق اعلام سازمان هواشناسی از عصر فردا دوشنبه دهم تا روز پنجشنبه ۱۳ مهرماه با افزایش شرایط ناپایداری جو و وزش باد شدید در سطح استان روبرو خواهیم شد که توصیه مدیریت بحران احتیاط در خصوص حضور در ارتفاعات و ایمن سازی تابلو‌های تبلیغاتی و ساختمان‌های نیمه کاره است.

یزدی مهر همچنین به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وزش باد خیلی شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه جنوبی و غربی استان اشاره کرد و گفت: با این پیش بینی احتمال نفوذ گرد و غبار انتقالی از استان‌های مجاور و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است که در این راستا از همه بیماران تنفسی می‌خواهیم از حضور در فضای باز خودداری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: