April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۸۸۷
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
0
رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با توجه به فراوانی میوه های تابستانه و پاییز در کنار یکدیگر، بازار هیچ گونه نوسان قیمتی ندارد.

آخرین وضعیت بازار میوه و صیفی

 اسداله کارگر گفت: با توجه به فراوانی بار و ازدیاد عرضه، نوسانی در بازار میوه وصیفی نداریم.

او قیمت هرکیلو نارنگی تخم ژاپنی را ۳۵ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو نارنگی انشو ۲۵ هزارتومان، لیموشیرین ۳۵ تا ۴۰ هزارتومان، انار ۵۰ هزارتومان، کیوی ۳۵ تا ۴۰ هزارتومان، سیب لبنانی ۱۰ تا ۴۰ هزارتومان، سیب ۲ رنگ دماوند ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان و سیب گلاب ۲۰ تا ۴۰ هزارتومان است.

کارگر ادامه داد: اکنون هرکیلو خیار بوته‌ای با نرخ ۳۰ هزارتومان، خیار گلخانه ۲۵ هزارتومان، شلیل شمس ۱۵ تا ۴۰ هزارتومان، گلابی بیروتی ۳۰ تا ۸۰ هزارتومان، هلو انجیری ۱۵ تا ۴۵ هزارتومان، هلو ۱۵ تا ۴۰ هزارتومان و شلیل شبرنگ ۲۵ تا ۵۰ هزارتومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی قیمت هرکیلو هندوانه ۳ تا ۷ هزارتومان، جانا ۴ تا ۱۲ هزارتومان، خربزه ۵ تا ۱۵ هزارتومان و طالبی ۴ تا ۱۲ هزارتومان اعلام کرد.

کارگر قیمت هرکیلو موز آمریکای جنوبی را ۶۰ هزارتومان و موز هندی ۴۵ تا ۵۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: برآورد‌ها حاکی از آن است که قیمت موز در هفته‌های آتی کاهش یابد.

او گفت: با توجه به عرضه میوه‌های تابستانه و پاییز در کنار یکدیگر، بازار میوه در آستانه عید مبعث آرام است و هیچ گونه نوسان قیمتی ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: