شرکت نرمافزاری سپیدز بهعنوان بزرگترین تولیدکننده نرم افزار حسابداری رستوران فعالیت خود را از سال 1378 شروع کرده است. هدف این مجموعه از تولید این نرمافزارها، ارائه راهکارهای جامع و نوین در رابطه با مدیریت رستوانها و کافیشاپها بوده است. این مجموعه با شناخت نیازهای بازار مجموعهای از نرمافزارها را در 3 نسخه ساده، متوسط و پیشرفته تولید میکند. هر یک از این نسخهها ویژگیها و قابلیتهای منحصربهفردی دارند. افراد بهسادگی میتوانند با نسخههای این نرمافزار کار کنند و برای کارکردن با آن به دانش بالایی نیاز ندارند.
این نرمافزارها نقش مهمی در مدیریت فروش، کنترل و مدیریت انبار و انجام امور حسابداری رستورانها ایفا میکنند و قادر هستند کلیه نیازهای رستورانها، فست فود ها و کافیشاپها را برآورده سازند. علاوهبر این با استفاده از این نرمافزارها مدیران رستورانها مزایای زیادی دریافت خواهد کرد که این مزایا شامل موارد زیر میشوند:
یکی از بزرگترین مزیتهای نرم افزار حسابداری رستوران تولیدشده در این مجموعه، بخش ارائه گزارشات جامع و تصمیمساز آن است. در این نرمافزار مدیران رستورانها و کافیشاپها میتوانند بیش از 70 نوع گزارش دریافت کنند.
در واقع در پایان هر روز و هر فعالیت، مدیران رستورانها با استفاده از گزارشات متنوع این نرمافزار فرصت مقایسه اعداد و ارقام مختلف و تحلیل دادهها در مقیاسهای متنوعی را بهدست میآورند. آنها براساس این گزارشات تصمیمهای سریع و کاربردی در رابطه با کار خود میگیرند.
برنامه حسابداری رستوران بهگونهای طراحی شده است که نیاز جمع کثیری از رستورانها و کافیشاپها را برآورده میکند. قابلیتهای منحصربهفرد این نرمافزار به افراد کمک میکند تا امور حسابداری خود را بسیار سریع و بهراحتی انجام دهند. صندوقداران بیشترین استفاده را از قسمتهای مهم این نرمافزار دارند.
نرمافزار تولیدشده در مجموعه سپیدز برخلاف سایر نرمافزارهای مشابه در این حوزه، پس از گذشت یک مدت و با افزایش دادههای آن، در عملکرد خود اختلالی نمییابند. در واقع بهدلیل عملکرد سریع و دقیق این نرمافزار در بازه زمانی طولانی مدت میتوان آن را بهعنوان بهترین نرم افزار حسابداری رستوران معرفی کرد.
این مجموعه با بیش از 20 سال سابقه در تولید نرم افزار حسابداری کافه و رستوران راهکارهای جامع و نوینی در رابطه با مدیریت این کسبوکارها ارائه میدهد. درحالحاضر بیش از 20 هزار رستوران، کافیشاپ و مجموعههای غذایی، از نسخههای نرمافزار تولیدشده در این مجموعه بهره ببرند.
این نسخه از نرمافزار برای رستورانها و کافیشاپهای کوچک مناسب است. افرادی که نسخه ساده این نرمافزار را برای کسبوکار خود برمیگزینند، با حداقل تجهیزات سختافزاری ازجمله یک سیستم کامپیوتری ساده و یک چاپگر عملیات فروش و مدیریت صندوق خود را مکانیزه خواهند کرد.
ازطرفی راهاندازی و استفاده از این نرمافزار هزینه کمی برای مدیران فست فود ها دارد. قابلیتهای نسخه ساده نرم افزار حسابداری فست فود شامل موارد زیر میشود:
این نسخه از نرم افزار رستورانی بهعنوان یک بسته کامل مدیریت فروش درنظر گرفته میشود و برای رستورانها و کافیشاپهای بزرگ و متوسط مناسب است. در این نسخه از نرم افزار حسابداری رستوران علاوهبر قابلیتهای نسخه ساده، قابلیتهای متنوع دیگری وجود دارد که رستورانها و کافیشاپهای متوسط و بزرگ را بهراحتی قادر به مدیریت فروش، انجام امور حسابداری و مدیریت هزینهها میکند.
قابلیتهای این نرمافزار عبارتند از:
نسخه پیشرفته از نرم افزار حسابداری رستوران یک بسته کامل در مدیریت فروش و مدیریت انبارداری رستورانها و کافیشاپها بهشمار میرود. این نسخه بیشتر در رستورانها یا مجموعههای بزرگ کاربرد دارد که کنترل موجودی انبارها برای آنها امری ضروری و حیاتی است.
در واقع نسخه پیشرفته این نرمافزار نیازهای رستورانهای بزرگ را بهراحتی برآورده میکند. قابلیتهای این نسخه نیز شامل موارد زیر میشوند:
این مجموعه با بیش از 20 سابقه فعالیت در حوزه تولید نرم افزار حسابداری رستوران، نسخههایی طراحی و تولید میکند که کارکردن با آنها برای افراد بسیار ساده است و به دانش زیادی نیاز ندارد. درحالحاضر بیش از 70 درصد از رستورانها، کافیشاپها و مجموعههای غذایی در سراسر کشور نسخههای متنوع از این نرمافزار حسابداری را استفاده میکنند.
در تهران آمار رستورانهایی که نرمافزار تولیدشده در این مجموعه را مورداستفاده قرار میدهند، به بیش از 80 درصد رسیده است. در واقع این نرمافزار تمامی امور مربوط به حسابداری، مدیریت فروش رستوران و مدیریت انبار آن را بهراحتی انجام میدهد.
زیرا طراحان مجموعه سپیدز با تلاش بسیار توانستند نیازهای مدیران رستورانها را مورد شناسایی قرار دهند و براساس این نیازها، بهترین نرمافزار حسابداری را برای مدیریت هرچه بهتر رستورانها ارائه دهند. قابلیتهای هریک از نسخههای نرمافزار مالی به مدیران رستورانها کمک میکند بهراحتی فروش و انبار خود را مدیریت و کنترل کنند.
مجموعه سپیدز بیش از 20 سال در زمینه طراحی و تولید بهترین برنامه حسابداری رستوران فعالیت دارد. این مجموعه با شناسایی نیازهای مدیران رستورانها، موفق شده است نسخههایی از نرم افزار مالی طراحی کند که از قابلیتهای زیادی برخوردار هستند. در واقع این نرمافزار در 3 نسخه ساده، متوسط و پیشرفته تولید میشود. افراد میتوانند از نسخه ساده در رستورانهای کوچک، از نسخه متوسط در رستورانها متوسط و بزرگ و از نسخههای پیشرفته در رستورانهایی که کنترل انبار ضرورت دارد، استفاده کنند. همچنین شرکت سپیدز جهت تکمیل بسته های پیشنهادی خود به مدیران رستوران، فست فود و کافی شاپ، محصول باشگاه مشتریان رستوران ، نظرسنجی آنلاین، رزرو هوشمند، اینترنت هوشمند، حسابداری پیشرفته و منوی دیجیتال را به رستوران داران ارائه می دهد.