کد خبر: ۴۰۲۹۴۰
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
0
به منظور افزایش میزان رضایت مشتریان و بازدهی بهتر، بانک ایران زمین اقدامات خاصی را انجام می‌دهد.

مجموعه موفق، رهبران و مدیران متعهد و با انگیزه می خواهد

تلاش بانک ایران زمین برای رسیدن به عنوان یک مولد اقتصادی، در جهت تقویت تولید داخلی و رشد اقتصاد کشور حرکت پر شتابی را برداشته است.

مهمترین موضوع برای بانک ایران زمین، ارائه سرویس‌ها و خدمات بانکی با کیفیت به مشتریان در کوتاه‌ترین زمان است و در این راه با استفاده از آخرین تکنولوژی دنیا در جهت ایجاد ارزش افزوده برای رسیدن به معیارهای مطلوب جهانی اقدامات خاصی را انجام داده است.

 

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین اعلام کرد؛ خلاقیت و وفاداری را از ویژگی‌های اصلی یک مدیر بانکی است و فعالیت یک مجموعه زمانی به ثمر خواهد نشست که رهبران و مدیران آن با تعهد و انگیزه زیرمجموعه خود را آموزش و تعلیم داده و در جهت اهداف تعیین شده حرکت کنند.

پورسعید اعضای یک مجموعه را همچون حلقه‌های زنجیر به هم پیوسته دانست و افزود: مدیران باید با افزایش مشارکت همکاران در کلیه امور و ایجاد روحیه فعالیت تیمی، بازدهی واحد خود را بیشتر کرده و انگیزه کارکنان را افزایش دهند.

مدیرعامل بانک ایران زمین جدیت و تلاش مضاعف مدیران و مسئولین را عامل رشد و ترقی یک سازمان اعلام کرد و خاطر نشان کرد: مدیران همچون قلب تپنده یک واحد هستند که با تلاش خود، خون را در رگ‌های مجموعه جاری و روحیه همکاری را در بین کارکنان خود تقویت خواهند کرد.

 

تحولات فناورانه بانک ایران زمین

 

سیستم بانکی کشور در حال گذار از بانکداری دیجیتال به سمت بانکداری هوشمند و کابرد محور است و این بانک تحولات چشمگیر ی در حوزه ارائه سرویس‌های بانکداری دیجیتال انجام داده است. در بانک ایران زمین ماه‌ها تجربیات مشتریان و کاربران داخلی و خارجی در حوزه وب‌سایت‌های بانکی و نئوبانک‌ها را بررسی شده و با پایش نیاز‌ها و توقعات آنان از وبسایت بانکی، نسخه جدید وب‌سایت بانک ایران زمین را طراحی و رونمایی کردند.

با طراحی یکپارچه براساس سند هویت برند و سئو محور و نیز امکان استفاده و دسترسی سریع کاربران به خدمات و محصولات بانک، تلاش شده تا تجربه‌ای مطلوب از ارائه سرویس‌های بانکی در ذهن مشتری ایجاد کند. وب‌سایت جدید بانک ایران زمین به عنوان نخستین وبسایت سئو محور بانکی در کشور در اختیار عموم قرار گرفته است.

 

بانک ایران زمین در سال‌های اخیر توانست با طراحی سرویس‌های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کار‌های خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.

توسعه کسب و کار‌های خرد و تولیدات داخلی و همچنین حمایت از جوانان یکی از اولویت‌های اصلی در پیشرفت نظام اقتصاد کشور است و خدمات این بانک طوری طراحی شده که برای مشتریان ارزش افزوده‌ای متمایز از آنچه در گذشته ارائه می‌شد، داشته باشند. بانک ایران زمین با این رویکرد توانست در بخش خدمات دیجیتال بانکی سرمایه گذاری کند و با همت در تمامی بخش‌های بانک این رویکرد را عملی و اجرایی کند.

اشخاصی که در حال ارائه سرویس به مردم و توسعه کسب و کار و تولیدات خود هستند، می توانند با مسیر خدمات بانکی، از طریق بانک ایران زمین و بستر ایجاد شده در این مسیر خدمات رسانی کنند و با شکل و کیفیت بهتر و کمیت بیشتر به کسب و کار خود توسعه بدهند.


بانک‌ ایران زمین به عنوان یکی از بخش‌های تامین مالی و اقتصادی، با قرار گرفتن در کنار تولید و تامین بخش مهمی از اعتبار حوزه تولید کشور نقش اساسی از خود نشان دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: