April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۲۹۴۸
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
0
در روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲ چهارمین همایش تخصصی مسئولین روابط عمومی شرکت سهامی بیمه ایران با حضور مهدی محمدی رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت امور اقتصادی و دارایی ،عبدالصمد خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی ها ، مصطفی رئوفی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی ، مهدی مونسان مدیر کل دفتر کل مدیر عامل و هیات مدیره ، داود سیاح مدیر کل روابط و امور بین‌الملل بیمه ایران ، همکاران روابط عمومی و مسئولین روابط عمومی استان ها در محل همایشهای ایران زمین با محوریت روابط عمومی مدرن و فضای مجازی برگزار گردید.

چهارمین همایش تخصصی مسئولین روابط عمومی بیمه ایران برگزار شد

به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، مهدی محمدی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به تغییرات بنیادین در حوزه‌های ارتباطی و لزوم ارائه راه حل‌های متفاوت از قبل در حل مسائل سازمانی

خواستار استمرار آموزش‌های تخصصی در روابط عمومی شد و حوزه روابط عمومی را حوزه پویا و غیر ایستا عنوان کرد و گفت: اقدامات بیمه ایران خصوصا حوزه روابط عمومی شایسته تقدیر است و استفاده از قابلیت و توانمندی‌های درون سازمانی و تهیه گزارش‌های تصویری تاریخ شفاهی بیمه ایران یکی از افتخارات روابط عمومی است و نشان دهنده پویایی و تخصص مدیران و کارکنان این مجموعه است.

خدامی نیز از دیگر سخنرانان این همایش، با اشاره به خدمات و اقدامات جهادی مسیولین روابط عمومی، به نقش و جایگاه ویژه روابط عمومی در پیشبرد اهداف شرکت پرداخت و گفت: شفاف سازی و اطلاع رسانی از خصوصیات بارز روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی مردم، مشتریان و شرکت است.

وی افزود: با توجه به مسیولیت‌های بازرگانی و اجتماعی بیمه ایران، اهمیت روابط عمومی در بیمه ایران بیشتر از سازمان‌های دیگر است و همکاران ما در روابط عمومی باید قابلیت‌های متعددی در توسعه کسب و کار بیمه‌ای، اثر بخشی و کارایی فروش و خدمات پس از فروش داشته باشند.

معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها شعب و نمایندگی‌ها به نقش ارزنده سرمایه انسانی در شرکت پرداخت و خاطر نشان کرد: نوآوری، مشارکت کارکنان در مدیریت شرکت، موضوعات انگیزشی و رفاهی، شایسته گزینی در انتصابات از اقداماتی بود که انجام شده و در برنامه‌های آتی در نظر داریم جشنواره روز مشتری و جشنواره ستارگان فروش برای نمایندگی‌ها را برگزار نماییم.

همه این اقدامات اتفاقات بسیار خوبی هست که برخی از آن‌ها برای اولین بار در شرکت انجا شده و تبیین این اقدامات برای مردم و بیمه گزاران از طریق روابط عمومی می‌تواند ضمن آگاه بخشی، تاثیر گذاری این اقدامات را افزایش دهد.

وی در پایان سخنان خود کتاب‌های ارتباط شناسی دکتر محسنی راد، ارتباطات سازمانی کاترین میلر، ارتباطات انسانی دکتر فرهنگی، واژه نامه ارتباطات دکتر یونس شکرخواه و کتاب وسایل ارتباط جمعی را برای مطالعه مسیولین روابط عمومی مفید و سود‌مند دانست.

مصطفی رئوفی مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این همایش به موضوع روابط عمومی سنتی و مدرن پرداخت و تاکید کرد: روابط عمومی باید با استفاده از ابزار‌های مدرن هوش مصنوعی و روز دنیا و با گسترش فعالیت‌های خود در فضای مجازی ارتباط بیشتری با مردم که ذی نفعان اصلی ما هستند برقرار کند.

وی افزود: شعار بیمه ایران خدمت بی منت به مردم است و انتخاب این شعار از سوی مدیران این شرکت نشان‌دهنده همراهی مدیران و کارکنان این شرکت با سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم برای خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان است.

همچنین در ابتدای این همایش تخصصی داود سیاح مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل ضمن خوش آمدگویی به نکات مهمی در مورد خصوصیات فضای مجازی ارائه نمود و گفت: برگزاری این نشست‌ها موجب افزایش همکاری‌ها و تقویت جایگاه مسئولین روابط عمومی استان‌ها می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اقدامات و خدمات بی منت کارکنان بیمه ایران در پرداخت خسارات ذی نفعان و اقتصاد و سرمایه گذاری در کشور، خواستار انعکاس این خدمات در رسانه‌ها شد و افزود: اقدامات بسیار خوبی با راه‌اندازی خانه فرهنگ و ضبط و پخش خاطرت و تاریخ شفاهی بیمه ایران شده و امیدوارم با ارسال اخبار و رویداد‌های خبری هر استان و زیر مجوعه‌های آن از طریق مسئولین روابط عمومی استان‌ها به اداره کل روابط عمومی، پوشش خبری بهتری از دستاورد‌ها و فعالیت ها‌ی شرکت داشته باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: