کد خبر: ۴۰۳۰۱۷
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
0
مدیرعامل سازمان نوسازی گفت: تسهیلات ساخت و همکاری بانک‌ها در پرداخت آن زمینه‌ساز تقویت نوسازی بافت‌های فرسوده در تهران می‌شود.

تسهیلات ساخت زمینه‌ساز تقویت نوسازی بافت‌های فرسوده می‌شود

مهدی هدایت گفت: میزان صدور پروانه‌های ساختمانی در استان تهران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد بسیاری خوبی داشته است به طوری که در برخی از مناطق ما شاهد رشد ۲۰۰ درصدی آمار پروانه‌های ساختمانی هستیم.

به گفته مدیرعامل سازمان نوسازی متاسفانه همکاری بانک‌ها در پراخت تسهیلات ساخت مسکن به هیچ عنوان مناسب نیست و همین امر خود باعث شده که با مشکلات بسیاری در حوزه ساخت مسکن به ویژه در تهران روبرو شویم.

او می‌گوید: در برخی از موارد شاهد آن هستیم که ثبت نام متقاضیان در حوزه ساخت منجر به پرداخت تسهیلات نمی‌شود و همین امر باعث شده که افراد انگیزه‌ای برای ورود به حوزه‌های ساخت نداشته باشند.

هدایت بیان کرد: همواره از وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی تقاضاداریم که تسهیلات لازم برای ساخت و نوسازی بافت‌های فرسوده ارائه شود چراکه در برخی از مناطق تا تسهیلات تزریق نشود امکان نوسازی بافت‌های فرسوده در آنجا وجود ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: