کد خبر: ۴۰۳۰۲۵
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
جوهری گفت: از ابتدای فعالیت بنیاد برکت تاکنون از ۱۲۵۰ طرح بنگاهی و کارگاهی به منظور اشتغالزایی و توانمندسازی اقتصادی حمایت شده است.

حمایت بنیاد برکت از ۱۲۵۰ بنگاه کوچک و متوسط با ایجاد ۲۳۰ هزار فرصت شغلی

هادی جوهری عضو هیات مدیره و معاون مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت در خصوص الگو‌های اشتغالزایی توانمندسازی اقتصادی این بنیاد گفت: راه اندازی و حمایت از بنگاه‌ها و کارگاه‌های کوچک و متوسط با استفاده از الگو‌های تسهیلات محور، مشارکت در سهام صورت می‌گیرد.

همچنین جوهری تصریح کرد: ۵۲ درصد طرح‌های اشتغالزایی اجرا شده در حوزه کشاورزی غذایی، تبدیلی ۳۸ درصد طرح‌ها در بخش صنعتی، ۱۰ درصد هم خدماتی بوده است.

جوهری گفت: از مجموع ۱۲۵۰ طرح بنگاهی و کارگاهی اجرا شده ۲۷۰ طرح با هدف ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی مستقیم و جوهری غیر مستقیم در سال ۱۴۰۱ به نتیجه رسیده و امسال نیز حمایت از ۳۰۰ طرح جدید در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: ظرفیت کل سرمایه گذاری این ۱۲۵۰ طرح ۱۵ هزار میلیارد تومان است و اشتغالزایی ۲۳۰ هزار نفری با ایجاد ۴۲ هزار فرصت شغلی مستقیم و ۱۸۸ هزار فرصت شغلی غیر مستقیم را به همراه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: