کد خبر: ۴۰۳۰۲۸
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
0
رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی گفت: با معرفی بزرگان ایران‌زمین، دانش‌آموزان از سلوک و حیات فرهنگی این چهره‌ها به مثابه چراغ راه بهره‌مند می‌شوند.

ضرورت معرفی بزرگان ایران‌زمین به دانش‌آموزان

پنجاه و یکمین سالگرد ارتحال فقیه و عالم ربانی مرحوم آیت الله محمد کوهستانی با قرائت پیام رییس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور جمع زیادی از علاقه‌مندان به این عالم فقید، استادان حوزه و دانشگاه و مدیران فرهنگی کشور در دانشگاه علم و فن آوری شهرستان بهشهر برگزار شد.

رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در این مراسم تأکید کرد: جا دارد بزرگانی، چون آیت الله کوهستانی را بیشتر و بهتر به جوانان و نسل‌های امروز معرفی کنیم. به همین جهت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی نامه‌ای از وزیر آموزش و پرورش درخواست کرده اند که در قالب کتب آموزشی و در کلاس‌های درس، مفاخر فرهنگی و دینی ایران اسلامی از جمله این عالم و عارف فقید به دانش آموزان مقاطع مختلف معرفی شوند تا با معرفی این بزرگان به عنوان الگو‌های برجسته ایران زمین، جمله دانش آموزان جوان از این چهره‌ها و سلوک و حیات فرهنگی آنان به مثابه چراغ راه بهره‌مند شوند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دنیا گریزی آیت الله کوهستانی اظهار کرد: آیت الله کوهستانی هنوز هم بعد از پنجاه سال در ایران محل توجه است. چرا که خلوص، ایمان و صفای باطن ایشان در کنار دانش علمی و میراث عظیم دانشی باقی مانده از ایشان همواره ساری و جاری است و با توجه به سلوک اخلاقی و دینی که آن عالم فقید داشتند، محبت ایشان در قلب و جان مردم و جوانان جریان دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: