کد خبر: ۴۰۳۱۲۲
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
0
ایران زمین همپای اقتصاد فناورانه در حال توسعه است، به طوری که در با استفاده از هوش مصنوعی زمینه تعامل با مشتریان و بنگاه های اقتصادی را فراهم کرده است

ایران زمین همپای اقتصاد فناورانه

به نقل از آرمان ملی آنلاین، بانک ایران زمین، با نگاهی رو به آینده از سال‌ها قبل اقدام به توسعه بانکداری دیجیتال کرده است و گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که افزایش تعداد کاربران بانکداری دیجیتال، رشد قابل توجهی در استفاده از سرویس‌های بانکداری اینترنتی و موبایلی ایران زمین شده است. چراکه این خدمات هوش مصنوعی به دلیل اینکه داده‌های مربوط به بازاریابی محتوایی براساس تعامل مدرن با مخاطبان ارائه می‌دهد نقش مهمی در جلب رضایت مشتریان خواهد داشت

در حال حاضر بانک ایران زمین با داده‌های هوش مصنوعی متناسب با سبک زندگی مشتریان خدماتی را فراهم می‌کند تا آن‌ها محصولات و خدمات بانکی دریافت کنند و از طرف دیگر مشتریان از طریق اپلیکیشن بانکی ایران زمین می‌توانند درآمد‌ها و هزینه‌های خود را ثبت و با مدیریت هوشمند هزینه‌ها و درآمد‌های خود را دسته بندی کنند و گزارش‌ها و آمار‌های مربوط به مالیات و مصارف را بر مبنای راهکار‌های که به آن‌ها پیشنهاد می‌شود اصلاح کنند.

با توجه به تمرکز بانک ایران زمین بر تجربه مشتری، امکانات شخصی‌سازی و پیشنهاد‌های متناسب با نیاز‌های آن‌ها را اجرایی کرده و تجربه بانکی مشتریان بهبود یافته و با استفاده از اپلیکیشن همراه بانک فراز آن‌ها به امور بانکی خود را انجام می‌دهند و این مسئله کمک کرده تا بتوانند در بهبود کسب و کار خود بکار ببرند.

به عبارت دیگر مشتریان ایران زمین با استفاده از اپلیکیشن فراز خدماتی مانند انتقال وجه، پرداخت قبوض، مدیریت کارت‌های بانکی، مشاهده تراکنش‌ها و موجودی حساب و … را انجام می‌دهند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک، امور مالی خود را تسهیل و زمان و هزینه را صرفه جویی کنند.

در حال حاضر ابزار‌های بانک ایران زمین اخبار مربوط به محصولات و خدمات بانکی، تخفیف‌ها و امکانات ویژه را به مشتریان معرفی می‌کنند تا تعامل بین بانک و مشتریان افزایش یابد با توجه به این امکانات، بستری مدرن و مناسب برای انجام امور بانکی آنلاین مشتریان فراهم شده است. در واقع مشتریان با استفاده از این بستر، به راحتی و با سرعت بالا امور مالی خود را انجام می‌دهند

این پلتفرم ایران زمین با ایجاد یک اکوسیستم بانکی متفاوت، فرصت مناسبی را برای کسب و کار‌های مختلف و به ویژه استارت‌آپ‌ها و فین تک‌ها به وجود آورده تا با استفاده از روش‌های نوآورانه در کنار انواع سرویس‌های بانکی، اقدام به تولید و ایجاد محصولات جدید خود کنند و به سودآوری برسند.

اکوسیستم بانک ایران زمین از آنجایی دارای اهمیت است که نیاز‌های مشتری را بررسی و براساس نوع درخواست آنها، خدمات مورد نیاز مشتریان ارائه می‌شود. چراکه بانک با استفاده از هوش مصنوعی توانایی تشخیص شناسه‌ها و الگو‌های رفتاری مشتریان را دارد و به وسیله آن می‌تواند ضمن اینکه هویت مشتری را تأیید و از سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری کند در ارائه هم بهبود ایجاد کرده و امکان انجام امور بانکی به صورت سریع، راحت و امن را فراهم می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: