مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:
کد خبر: ۴۰۳۱۷۱
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
0
عابدینی گفت: امسال ذخیره‌سازی نفت‌گاز ۵۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است و کمبودی در سوخت نیروگاهی در فصل سرد سال نداریم.

کمبودی در سوخت نیروگاهی در فصل سرد سال نداریم

مرتضی عابدینی مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص تامین سوخت نیروگاهی کشور باتوجه به رسیدن به فصل سرد سال گفت: خوشبختانه شرایط مخازن سوختی نیروگاهی کشور مطلوب است.

او ادامه داد: در ۶ ماه نخست سال شاهد رشد ۵۰ درصدی ذخایر نفت‌گاز و نفت کوره نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم. با ذخیره‌سازی مناسب انجام‌شده، کمبودی در تامین سوخت نیروگاهی نداریم و آماده هستیم در سخت‌ترین شرایط نیاز نیروگاه‌ها را تأمین کنیم.

عابدینی گفت: در خصوص تامین نفت سفید هم مشکلی نداریم و ذخایر آن هم تکمیل است. در حوزه مصرف از ابتدای سال تاکنون در مقایسه با پارسال، ۲۲.۹ درصد رشد را در این بخش شاهد بوده‌ایم.

او گفت: با هماهنگی مدیران مناطق و باتوجه به ذخیره سازی مناسب، هیچ مشکلی برای تامین نفت سفید در مناطق صعب‌العبور نداریم.

مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تولید تمامی فرآورده‌های نفتی در حال حاضر در بهترین شرایط است و با وجود اینکه برخی از پالایشگاه‌های کشور در حال اورهال هستند باز هم کمبودی نداریم.

او گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون موفق شدیم ۶۶ درصد از گاز ال‌پی‌جی توزیعی را به‌صورت الکترونیک عرضه کنیم که یکی از اقدام‌های مؤثر در زمینه الکترونیک شدن زنجیره توزیع فرآورده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: