April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۲۸۲
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۰ روز از آغاز سال تحصیلی گذشته، اما هنوز برخی دانش آموزان با کمبود کتب درسی مواجه هستند.

کمبود کتب درسی در برخی مدارس خراسان جنوبی

حجت الاسلام نصیرایی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفت: به رغم کاستی‌های به جا مانده از گذشته، کمبود کتب درسی در برخی مدارس قابل قبول نیست.

وی با اشاره به کمبود معلم در کشور گفت: برخی آسیب‌ها برای این دولت به ارث رسیده است، اما کمبود کتب درسی بعد از دو هفته از آغاز سال تحصیلی در برخی مدارس مسئله‌ای نیست که قابل قبول باشد.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران، در مخالفت با بند ت ماده ۴۴ (بند مربوط به الزام وزارت نفت به تشکیل ستاد راهبری تجارت منطقه‌ای انرژی) گفت: تشکیل ساختار جدید با توجه به رویکرد‌های جدید، کار را تسریع نمی‌کند و گاهی موجب کند شدن امور می‌شود و مجموعه‌ی وزارت نفت با تعامل و همراهی با سایر وزرای مربوطه توان برنامه‌ریزی‌های لازم را دارد.

حجت الاسلام نصیرایی همچنین افزود: دادن اختیارات کامل به این ستاد نیز مخالف اصل ۷۷ قانون اساسی است و باید حتما با نظر و تصویب مجلس قرارداد‌های بین المللی انجام شود.

نظر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مورد تایید نماینده دولت و رئیس مجلس واقع شد و نهایتا این بند برای اصلاح مجددا به کمیسیون تلفیق ارجاع داده شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: