در حاشیه سفر ریاست جمهوری به استان فارس و توسط وزرای دولت سیزدهم به انجام رسید؛
کد خبر: ۴۰۳۳۱۵
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0
در حاشیه سفر ریاست جمهوری به استان فارس، چهار طرح تولیدی که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است، توسط وزاری دولت سیزدهم به بهره برداری رسیدند.

بهره برداری از چهار طرح تامین مالی شده توسط بانک صنعت و معدن در این استان

به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دو طرح کانی گداخت تهمین و نیتل پارس با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، طرح کاشی و سرامیک دی آباده با حضور وزیر نیرو و طرح پترو پیمان دانا نیز با حضور وزیر نفت به بهره برداری رسیدند.


شرکت پترو پیمان دانا به تولید مشتقات از میعانات گازی نفتا با ظرفیت ۲۰ هزار بشکه در روز اشتغال و برای ۱۰۰ نفر اشتغال مستقیم به همراه دارد.


شرکت نیتل پارس، کاتالیست صنعتی با ظرفیت ۷ هزار و ۵۰۰ تن در سال تولید می‌کند و این واحد صنعتی نیز برای ۵۰ نفر اشتغالزایی دارد.


شرکت کانی گداخت تهمین، واحدی برای تولید سیلکون جامد به ظرفیت ۶ هزار تن در سال است که برای ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.


شرکت کاشی و سرامیک دی آباده نیز سالانه ۳ میلیون متر مربع کاشی و سرامیک تولید می‌کند و برای۱۵۰ نفر اشتغال مستقیم داشته است.


گفتنی است، این طرح‌ها در مجموع با تسهیلات سرمایه ثابتی بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال و تسهیلات سرمایه در گردشی بالغ بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال از سوی بانک صنعت و معدن به افتتاح و بهره برداری رسیده اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: