May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
به سبب ایجاد یک‌هزار و۳۴۲ طرح اشتغال‌زایی با همکاری گل‌گهر؛
کد خبر: ۴۰۳۳۶۰
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
0
در قالب قرارداد بنیاد برکت با شرکت گل‌گهر، تاکنون حدود یک هزار و ۳۴۲ طرح اشتغال‌زایی با اشتغال بیش از ۴۰۲۶ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ۵۳ روستای شهرستان سیرجان و استان کرمان ایجاد شده است.

اهدای تندیس نشان‌عالی برکت به مدیرعامل گل‌گهر

به گزارش روابط عمومی بنیاد برکت و به نقل از سایت رسمی ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سال۱۴۰۰ تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد برکت در قالب طرح شمسا با شرکت گل‌گهر منعقد شد که در قالب این تفاهم‌نامه به متقاضیان اشتغال و کارآفرین تسهیلات پرداخت شد.

گفتنی است شرکت گل‌گهر تاکنون با بنیاد برکت به صورت مشترک ۱۳۴۲ طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور را در ۵۳ روستای هدف اجرا کرده‌اند. این طرح‌ها با اولویت ایجاد اشتغال در مناطق هدف اجرا شده است.

طی قرارداد‌های منعقدشده، بنیاد برکت چند برابر آورده مالی شرکت گل گهر، حمایت مالی از طرح‌های اشتغالزایی را انجام می‌دهد. این اقدامات با هدف مردمی‌سازی اشتغال با کمک خیرین حقیقی و حقوقی در مناطق محروم و کم برخودار برای اشتغال کارآفرینان صورت گرفته است.

به گفته سایت رسمی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شرکت گل‌گهر به شدت پیگیر ایجاد اشتغال به ویژه برای جوانان، کارآفرینان و بانوان سرپرست خانوار است و به همین منظور، 'بنیاد برکت' در راستای قدردانی از زحمات و حمایت‌های این شرکت در حوزه حمایت و ایجاد طرح‌های اشتغالزایی به آقای مهندس عتیقی مدیرعامل این شرکت، تندیس نشان عالی برکت را اهدا کرد.

برچسب ها: گل گهر ، گل‌گهر ، گلگهر ، صنعت ، فولاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: