April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۴۶۶
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0
سرپرست شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت : در حال حاضر سد‌های کرمانشاه بیش از ۷۴۳ میلیون مترمکعب ظرفیت خالی داشته و آماده بارش‌های مناسب پاییز امسال هستند.

نوشیدنی‌های قاچاق به مقصد نرسید

رسول فرهادی سرپرست شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با اشاره به وضعیت کنونی ۱۲ سد مخزنی استان کرمانشاه، گفت: در حال حاضر ۴۴.۸ درصد ظرفیت سد‌های استان پُر و ۵۵.۲ درصد آن خالی است.

وی از ظرفیت یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون مترمکعبی سد‌های کرمانشاه یاد کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۶۰۲ میلیون مترمکعب آب پشت سد‌های استان ذخیره شده و ۷۴۳ میلیون متر مکعب از ظرفیت سد‌های کرمانشاه خالی است.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه میزان ذخیره سد‌های استان در ابتدای سال آبی جاری (اول مهر۱۴۰۲) را حدود ۶۰۷ میلیون مترمکعب اعلام کرد و یادآور شد: آورد سد‌های استان از ابتدای سال آبی نیز حدود ۴۲ میلیون مترمکعب بوده است.

فرهادی خاطرنشان کرد: بیشترین میزان ذخیره کنونی سد‌های استان نیز مربوط به دو سد گاوشان و داریان است.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته مبنی بر بارش‌های خوب سال آبی جاری و احتمال بارش‌های بیش از نرمال برای فصل پاییز، تاکید کرد: سد‌های کرمانشاه برای ذخیره رواناب حاصل از این بارش‌ها ظرفیت کافی دارند.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه از قبل تدابیر لازم برای ظرفیت سازی در سد‌های استان اندیشیده شده، عنوان کرد: امیدواریم بارش‌های خوب امسال آورد مناسبی برای سد‌های استان داشته و به افزایش ذخیره سد‌های کرمانشاه کمک کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: