کد خبر: ۴۰۳۵۱۵
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
0
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم گل محمدی خودش را فدای بازیکنان کرد که دارای احترام شوند.

گل محمدی خودش را فدای بازیکنان کرد/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است

محمدرضا مامانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه یحیی گل محمدی بعد از چند روز قهر کردن در تمرینات تیم شرکت کرد، اظهار کرد: شما اگر می‌خواهید تیمی را قهرمان کنید مربی در سطح قهرمانی می‌آورید. اکنون یحیی گل محمدی باید چکار می‌کرده که نکرده و او همه جام‌ها را گرفته است. اگر به جای گل محمدی یک مربی خارجی همانند کی روش بود اصلا می‌گذاشتند که نوتیس بدهد و قراردادش را تمدید نکنند، یک بلایی سرشان می‌آورد که این کار‌ها را نکنند و یادشان برود.

او افزود: مدیریت پرسپولیس در این قضیه کوتاهی کرده و باید احترام بگذارد. تیمی که قهرمان می‌شود یعنی بالاترین سطح را دارد و قوی‌ترین تیم لیگ است و حقش هست که قرارداد‌های بازیکنان و مربیانش با توجه به تورم از همه تیم‌ها بالاتر برود و رسیدگی بیشتر صورت بگیرد. این موضوع در همه جای دنیا وجود دارد و آپشن هم جزو قرارداد است. به نظرم گل محمدی خودش را فدای بازیکنان کرد که دارای احترام شوند، چون مدیریت به آن‌ها احترام نمی‌گذاشته است.

مامانی گفت: پایبند بودن به قرارداد‌ها یک نوع احترام است و بازیکن هم مثل کارمند می‌ماند زحمت می‌کشد و مزد و حقوقش را می‌خواهد و مدیران پرسپولیس احترامی برای یحیی و بازیکنان تیم خود قائل نبودند و باید این کار را می‌کردند. قانون نانوشته در مربیگری این است که زمانی که یک مربی می‌بیند مدیران باشگاه احترام به بازیکنانش نمی‌گذارند، مربی باید این کار را کند تا مسئولان به خودشان بیایند و به تیم رسیدگی کنند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس چندین سال است قهرمان بلامنازع ایران است و در ۲ فینال جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرده است و از این قشنگ‌تر و تمیز‌تر نمی‌شود و حقشان است. به نظرم یحیی بهترین کار و عکس العمل را نشان داد، چون هم نوتیس داده است و هم شفاهی، بعد از بازی با الدحیل به درویش بیان کرده که بیایید احترام بگذارید و پول و پاداش‌های بازیکنان را بدهید، اما عین خیالشان نبوده است.

او درباره اینکه قهر و آشتی گل محمدی به تیم پرسپولیس لطمه وارد نمی‌کند، گفت: نه، به نظرم بازیکنان به این صورت بیشتر عاشق یحیی می‌شوند، چون می‌دانند که حداقل سرمربی شان فقط حرف نمی‌زند و عمل می‌کند و دنبال کار را می‌گیرد تا حق بازیکنانش را بگیرد. متاسفانه در ایران به این صورت است وگرنه کسی نباید به خاطر بازیکنان خودش را فدا کند. قرارداد نوشته شده و باید به آن عمل شود. برخی از تیم‌ها مربی خارجی می‌آورند تا تیمشان قهرمان شوند و تیم‌های استقلال، تراکتور و سپاهان سال گذشته سرمربی خارجی داشتند، اما آن‌ها تیم خود را قهرمان نکردند و تیم پرسپولیس با مربی ایرانی قهرمان شد. حالا شما آن همه هزینه میلیون دلاری می‌کنید و حاضر نیستید برای تیمی که هر سال قهرمان می‌شود با مربی و بازیکنانش قرارداد خوبی ببندید و تعهدات را اجرا کنید. مربی خارجی یک میلیون دلار می‌آورند، اما قرارداد مربی داخلی ۳۰۰ هزار دلار است و حقشان هم بیشتر از این هست. هر شخصی که تیمش قهرمان می‌شد ناخودآگاه قیمتش بالا می‌رود و راندمان کاری اش نشان می‌دهد که قویتر از بقیه مربیان است. به طور حتم مربیان دیگر ضعیف‌تر بودند که یحیی با پرسپولیس قهرمان لیگ سال گذشته شد.

مامانی درباره اینکه آینده تیم پرسپولیس را چطور می‌بیند، گفت: به نظرم تیم پرسپولیس را مدعی اول قهرمانی می‌بینم و مطمئن هستم جزو ۴ تیم برتر غرب آسیا در جام باشگاه‌های آسیا قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: