April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۵۲۱
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
0
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: حضور و اقدام موثر و به موقع پلیس مانع خودکشی شهروندی در مراغه شد.

سرهنگ توحید فارسی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه جوانی ۲۲ ساله در یکی از میادین اصلی شهر به علت اختلاف خانوادگی با تیغ اقدام به خود زنی از ناحیه دست کرده و در حالیط که تیغ در دست داشت با تلاش مضاعف و اقدام موثر و میانجی گری به موقع پلیس مانع مرگ و خودکشی وی شد.

وی افزود: با حضور عوامل گشت کلانتری ۱۱ مشاهده شد که مرد جوان ۲۲ ساله‌ای با تیغ بازوی خود را بریده و در حالی که تیغ در دست داشته و خون نیز از دستش سرازیر شده ضمن تهدید به خود زنی دوباره مانع از مداخله عوامل اورژانس و انتظامی می‌شود.

وی گفت: با اقدام به موقع و مناسب افسر گشت و با استفاده از تکنیک‌های روانشناسی و شگرد‌های خاص پلیسی وی را دعوت به آرامش کرده و در نهایت تیغ را از دستش گرفته و از اقدام دیگر به خودکشی ممانعت و جهت درمان در معیت عوامل انتظامی و اورژانس سریع به بیمارستان منتقل و از مرگ حتمی نجات یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان با بیان اینکه پلیس در همه حال و در هر زمان حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و شبانه روز در جهت تامین امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد، به خانواده‌ها توصیه کرد: با گفتگو و استفاده از مشاوران مجرب مشکلات بین اعضای خانواده به ویژه فرزندان نوجوان و جوان را حل و فصل کنید تا از بروز رفتار‌های پر خطر این چنینی پیشگیری شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: