کد خبر: ۴۰۳۶۱۸
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
فرمانده انتظامی کهنوج گفت: یک انبار حاوی ۱۹۳ دستگاه انواع لوازم خانگی به ارزش تقریبی بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان کهنوج کشف شد.

همدردی کادر درمان با مردم بی دفاع فلسطین

سرهنگ علیرضا امیری گفت: در اجرای طرح مبارزه با احتکار کالا‌ها و جلوگیری از سوءاستفاده برخی عناصر سودجو، پس از انجام کار اطلاعاتی، یک انبار احتکار انواع لوازم خانگی در یکی از نقاط شهر کهنوج شناسایی و بررسی آن در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ این فرماندهی، پس از حصول اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی و دعوت از کارشناسان سازمان صنعت و معدن در بازرسی از این محل، ۱۹۳ دستگاه انواع لوازم خانگی فاقد هر گونه مدارک قانونی را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کهنوج ارزش کالا‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: این انبار پلمب و فرد متخلف نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: