April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۶۲۵
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
0

سومین بسته خبری منطقه آزاد ماکو (+فیلم)

رئیس شورای بین دولتی مدیریت راه کشورهای مشترک المنافع (CIS) گفت: در بازدید که  از منطقه آزاد ماکو داشتیم،‌ ظرفیت های ترانزیتی و موقعیت جغرافیایی آن برای توسعه و بهبود روابط ایران و کشورهای مستقل مشترک المنافع CIS می تواند نقش ویژه ایفا کند. 

همزمان با هفته وحدت، به منظور بازدید از طرح های درحال اجرای منطقه و دیدار با فعالان اقتصادی و علمای شیعه و سنی و بررسی مسائل و مشکلات منطقه، معاون حقوقی رئیس جمهور وارد منطقه آزاد ماکو شد.

 

 

معاون حقوقی رئیس جمهور در بازدید از بزرگترین باغ مکانیزه گردو درحال احداث در منطقه آزاد ماکو گفت:‌ کارهای افتخارآمیزی در سرمایه گذاری بخش کشاورزی منطقه آزاد ماکو و در دیگر حوزه ها در این منطقه صورت گرفته است ولی تا رسیدن به مقصد نهایی راه زیادی داریم.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور و مدیریت یکپارچه در مناطق آزاد بخشی از مشکلات مربوط به سرمایه گذاری و تولید را در این مناطق رفع می کند.

 

بیشتر بخوانید: رشد چشمگیر سرمایه و سرمایه گذار در منطقه آزاد ماکو

 

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو از امضای هفت تفاهم نامه همکاری و سرمایه گذاری بین سازمان منطقه آزاد ماکو و شرکت های مختلف اقلیم کردستان خبرداد.

معاون حقوقی رئيس جمهور با اشاره به اینکه علما با عقلانیت و فهم والا به پیشبرد اهداف کمک میکنند گفت: نقش علمای تشیع و اهل تسنن در وحدت و انسجام منطقه آزاد ماکو بی بدیل است و و به دشمن اجازه نفوذ و مشکل آفرینی نخواهند داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: