April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۶۵۹
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
0
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون کشور فروتنی، کار تیمی، شجاعت و شهامت را از اثرات مثبت ورزش دانست.

اهداف و دستاورد‌های حمایت مالی بانک توسعه تعاون از ورزش کشور

حمایت مالی ورزشی، نوعی توافقنامۀ تجاری است که طی آن، سازمانی در ازای حق مرتبط ساختن خود با یک طرف ورزشی، کمک‌های نقدی یا غیرنقدی ارائه می کند. حامی مالی، این کار را به منظور نیل به اهداف سازمان خود (مثل بهبود وجهۀ سازمان) یا اهداف بازاریابی (مثل افزایش آگاهی نسبت به برند) انجام می دهد. حمایت مالی ابزاری برای بازاریابی سازمان است که می تواند موجب ارتقای برند سازمان شود. تناسب بین رویداد و حامی می تواند تصویر برند را به خصوص برای حامی ارتقا دهد و نگرش‌های مطلوب را نسبت به برند برای موفقیت در برنامۀ بازاریابی به وجود آورد.


ورزش دارای جاذبه ای جهانی است و همۀ مؤلفه‌های زندگی را (به لحاظ جغرافیایی، جمعیت شناختی و اجتماعی فرهنگی) تحت تأثیر قرار می دهد. جاذبۀ جهانی و علاقۀ شدید به ورزش موجب می شود که ورزش توسط رسانه‌ها در معرض دید قرار گیرد و همین امر موجب می شود که یک سازمان ورزشی یا ورزشکار پرجاذبه در معرض دید و توجه مردم قرار گیرد و این موضوع از هزینه‌های هنگفت تبلیغات می کاهد، پس به نفع حامیان است که در کنار ورزش قرار گیرند و از مزایای آن بهره برداری کنند.

 

امروزه بانک‌ها نقش مهمی در توسعۀ اقتصادی در کشور بر عهده دارند. بانک‌ها مؤسساتی هستند که از محل سپرده‌های مردم می توانند سرمایه‌های لازم را در اختیار صاحبان واحد‌های صنعتی، کشاورزی و بازرگانی و اشخاص قرار دهند.

 

بانکداری خصوصی کاملاً با بانکداری دولتی متفاوت است. بانک‌های خصوصی به دنبال خدمات رسانی نیستند و دقیقاً در مناطقی که منابع در آن‌ها وجود دارد، سرمایه گذاری ساختمانی و نیروی انسانی می کنند، ولی بانک دولتی در اولویت اول با اصالت خدمات رسانی به وجود آمده است نه با اصالت درآمدزایی. در دنیای ورزش، دوری از بانک‌ها سخت است. 


در کشورمان نیز بانک‌های دولتی و خصوصی از ورزش حمایت می کنند و هر کدام از آن‌ها از این فعالیت اهدافی دارند. تشویق آحاد شهروندان به فعالیت‌های ورزشی، توسعۀ ورزش همگانی و تفریحات سالم و همچنین توسعه رشته های ورزشی در کشور از اهداف اصلی بانک توسعه تعاون برای حمایت از ورزش است.

اهداف و دستاورد‌های حمایت مالی بانک توسعه تعاون از ورزش کشور

محمدجعفر ایرانی در آغاز به کار نهمین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم ورزش برای جامعه و نیرو‌های سازمانی، اظهار کرد: افتادگی، کار تیمی، شجاعت، شهامت، پوریای، ولی بودن در واقع از اثرات مثبت ورزش به شمار می‌رود.

وی افزود: امروز با دنیای بی رحم و خشنی روبرو هستیم و در نقاط مختلف عصبیت جای هم زیستی مسالمت آمیز را گرفته است و باید به ورزش که حداقل برای دقایقی انسان را از خشونت و عصبیت دور می‌کند، بیشتر توجه داشت. اگر امروز در جهان از حقوق بین المللی صحبت می‌شود باید قدرت بین المللی را تحت کنترل درآورد در غیر این صورت با شرایطی مانند غزه و هشت سال جنگ تحمیلی در ایران مواجه می‌شویم.

ایرانی با تاکید بر اینکه قطعا کار تیمی احساس خطر و احساس ضعف به همراه ندارد بلکه یک قدرت سالم و مفید را به همراه دارد، گفت: هیچ گاه یک مومن ضعیف برای جامعه بشریت مفید نیست و قطعا مومن قوی و ورزشکار، قدرت مثبت و سلامت روح را به همراه خواهد داشت و بانک توسعه تعاون با برگزاری چنین المپیاد‌هایی به دنبال تقویت کارکنان خود به لحاظ روحی و جسمی است.

این عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون پیروزی در هر عرصه‌ای را توام با صداقت در رفتار و عمل دانست.

گفتنی است در این المپیاد از خانواده شهیدالیاس محمدی از شهدای جنگ تحمیلی و همچنین ورزشکار قهرمان کاراته صالح اباذری که با باخت مصلحتی حاضر نشد برابر نماینده رژیم صهیونیستی مقابله کند با اهدا لوح و جوایز تقدیر شد.

در این رویداد ورزشی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، مدیر امور اعتباری، مدیر امور سرمایه انسانی، مدیر شعب استان مرکزی، رئیس اداره کل روابط عمومی، رئیس اداره کل رفاه کارکنان، معاون خدمات رفاهی و تربیت بدنی و رئیس دایره تربیت بدنی حضور داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: