کد خبر: ۴۰۳۶۹۷
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
همزمان با فرا رسیدن روز ملی صادرات، وزیر صنعت معدن و تجارت با اهدای لوح تقدیر از عملکرد سایپا در حوزه صادرات محصول تقدیر کرد.

از سایپا به عنوان صادرکننده ممتاز تقدیر شد

عباس علی آبادی، وزیر صنعت معدن و تجارت با اهدای تندیس و لوح تقدیر از عملکرد گروه خودروسازی سایپا در حوزه صادرات محصول با عنوان "صادرکننده ممتاز سال ۱۴۰۲ "تقدیر کرد.

بر این اساس گروه خودروسازی سایپا در سال مهار تورم و رشد تولید با برنامه ریزی دقیق و منسجم علاوه بر ارسال خودرو، قطعات منفصله و قطعات یدکی به کشور‌های مختلفی، چون عراق، سوریه، تونس، الجزایر، مصر، لبنان ونزوئلا، اکراین، روسیه و قزاقستان همچون سنوات گذشته، اقدام به شناسایی بازار‌های جدید صادراتی و انجام مقدمات صادرات به این بازار‌ها جهت ارسال خودرو و قطعات منفصله از جمله بازار‌های اتحادیه گمرکی اوراسیا به ویژه روسیه، قزاقستان و بلاروس کرده است.

در این لوح تقدیر که به امضای مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت رسیده با اشاره به اهمیت صادرات غیر نفتی در اعتلای رونق اقتصادی و گسترش بازار‌ها در عرصه بین المللی و تحقق شعار سال، از سایپا به دلیل سخت کوشی و نقش آفرینی در عرصه صادرات غیر نفتی تقدیر شده است.

از عوامل تاثیر گذار کسب عنوان صادر کننده ممتاز کشوری در سال جاری، برنامه ریزی دقیق و منسجم در حوزه افزایش کیفی محصولات گروه سایپا متناسب با بازار‌های صادراتی و همچنین ایجاد تنوع در سبد محصولات گروه سایپا و افزودن خودرو‌های اتوماتیک برای کشور‌های هدف بوده است.

گفتنی است گروه سایپا در حوزه صادرات در سال‌های گذشته همواره جزو صادرکنندگان برتر و ممتاز کشور بوده و قبل از این ۱۲ بار به عنوان صادرکننده نمونه و باکسب عنوان امسال، ۳ بار هم به عنوان صادرکننده ممتاز معرفی شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: