April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۷۳۸
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
0
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی علی‌رغم هشدار‌ها برای دوری از تهاجم زمینی ادعا کرد به زودی وارد غزه خواهند شد.

ادعای فرمانده صهیونیست: به زودی وارد غزه می‌شویم

هرزی هالوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به فرماندهان تیپ گولانی ارتش این رژیم گفت که ارتش تهاجمی را برای از بین بردن جنبش مقاومت اسلامی حماس آغاز خواهد کرد.

براساس گزارش سی ان ان، هالوی در ادعا‌های خود گفت: «ما وارد نوار غزه می‌شویم. ما یک مأموریت عملی و حرفه‌ای برای نابودی حماس و زیرساخت‌های آن را آغاز خواهیم کرد.»

وی در ادامه با بیان اینکه غزه پیچیده و شلوغ است، اما ارتش رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن است، افزود: «تمام توان ارتش اسرائیل در این مانور با شما خواهد بود، جسور و با این ذهنیت و بسیار مصمم باشید و به سربازان خود اعتماد به نفس بدهید.»

آویچای آدرایی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، تصاویر و کلیپ‌هایی از سخنان رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی را در پستی منتشر کرده و نوشت: «غزه پیچیده است، غزه شلوغ است، دشمن در آنجا خیلی چیز‌ها را آماده می‌کند، اما ما هم برای او آماده می‌شویم در مانور (تهاجم) زمینی همه توان ارتش اسرائیل با ما همراه است در این جسارت داشته باشید بسیار مصمم باشید و احساس اعتماد به نفس شدید را به سربازان خود منتقل کنید، این روحیه به پیروزی خواهد رسید.»

این ادعا درحالی بیان می‌شود که حزب‌الله لبنان از پیش به صهیونیست‌ها هشدار داده در صورت حمله زمینی به غزه وارد درگیری خواهد شد. از سویی دیگر رسانه‌های آمریکایی مانند نیویورک تایمز فاش کردند جو بایدن در سفری که به اراضی اشغالی داشت به سران رژیم صهیونیستی هشدار داد با حزب‌الله وارد درگیری نشوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: