کد خبر: ۴۰۳۷۷۳
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
0
سی‌وهشتمین نشست کمیته ریسک بانک ملی ایران، با موضوع بررسی گزارشات اداره کل مدیریت ریسک منتهی به شهریور ۱۴۰۲، تعیین ریسک‌های با اهمیت و سنجه‌های کلیدی اندازه‌گیری هریک از آنها، تلفیق ماتریس ریسک با بیانیه کیفی اشتهای ریسک و ارایه نسخه اولیه سامانه ریسک عملیاتی برگزار شد.

سی‌وهشتمین نشست کمیته ریسک بانک ملی ایران با موضوع بررسی شاخص‌های ریسک نقدینگی برگزار شد

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این نشست که با حضور دکتر صمد عزیزنژاد، عضو هیات‌مدیره، امیرمسعود رزازان عضو هیات‌مدیره و معاون مالی بانک، سعید رضایی رئیس اداره کل مدیریت ریسک و دیگر مسئولان برگزار شد، شاخص‌های ریسک نقدینگی بانک مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست تخصصی دکتر شاپور محمدی، دکتر شاهین شایان آرانی به عنوان مشاوران مدیرعامل بانک نیز حضور داشتند و دو بند اول از موضوعات این جلسه را مورد بررسی‌های کارشناسانه قرار دادند.

در ادامه این نشست، گزارش ریسک نقدینگی که از سوی کمیته ریسک بانک ملی ایران ارایه شده بود، مورد بررسی خبرگان این کمیته قرار گرفت.

دکتر عزیزنژاد، رییس خبرگان کمیته ریسک، چند موضوع مهم و مطرح شده از سوی اعضای این کمیته را به عنوان پیشنهاد به هیات‌مدیره و برای تصویب آن مطرح کرد که با موافقت حاضران در جلسه مواجه شد.

شایان ذکر است؛ در سال ۱۴۰۲ (از ابتدای امسال تا پایان مهرماه) ۱۴ جلسه تخصصی و ۳۸ جلسه از سال گذشته تاکنون توسط کمیته ریسک بانک ملی ایران برگزار و نتایج جلسات فوق در قالب توصیه‌های سیاستی مناسب در راستای مدیریت ریسک به هیات‌مدیره بانک ارایه شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: