April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در نشست سالانه هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مرکز خدماتی مطرح کرد:
کد خبر: ۴۰۳۸۸۰
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
0
نشست سالانه هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مدیران عامل مراکز خدماتی این شرکت با هدف تبیین راهبردهای معاونت فروش و بازاریابی با محوریت فروش داخل استان، فروش به تولیدکننده، خرده‌فروشی و ارائه خدمات به مشتریان برگزار شد.

شبكه خرده‌فروشی فولاد مباركه اصلاح و تقویت می‌شود

در این نشست که با حضور معاون فروش و بازاریابی، مدیر فروش داخلی، مدیر برنامه‌ریزی و فروش محصولات، مدیر پشتیبانی فروش فولاد مبارکه و مدیرعامل شرکت فولاد متیل برگزار شد، عملکرد مراکز خدماتی در زمینه شاخص‌های خرده‌فروشی، فروش به تولیدکننده و فروش استانی ارائه گردید که بیانگر بهبود عملکرد مراکز در شش‌ماهه ابتدایی سال است و مدیران عامل شرکت‌های فولادی و مراکز خدماتی مطالبات و پیشنهاد‌های خود را از شرکت فولاد مبارکه عنوان کردند.

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در جریان برگزاری این نشست از اصلاح و تقویت شبکه خرده‌فروشی فولاد مبارکه خبر داد.
رضا حیدری با اشاره به قدمت سی‌ساله شبکه خرده‌فروشی فولاد مبارکه در کشور افزود: در این نشست انتظارات فولاد مبارکه از مراکز خدماتی مجدداً مورد تأکید قرار گرفت. ازجمله این انتظارات توزیع مناسب، شناسایی ظرفیت‌های هر استان و منطقه، شفافیت و خدمت به مشتریان خُرد است.

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه تصریح کرد: توجه به اولویت‌های فولاد مبارکه ملاک توزیع محصولات بین مراکز خدماتی است که خوشبختانه بیشتر شرکت‌ها از نظر رعایت

شاخص‌های چهارگانه ذیل عملکرد مطلوبی داشتند.
شاخص خرده‌فروشی: در صورتی که فروش به یک مشتری در ماه کمتر از ۱۱۰ تن باشد به‌عنوان خرده‌فروشی در نظر گرفته می‌شود.
شاخص فروش به تولیدکننده: مشتریان مرکز خدماتی که دارای پروانه بهره‌برداری از ادارات صمت استان مربوطه و یا دارای پروانه کسب از اتحادیه‌های صنوف تولیدی مرتبط با محصولات فولادی باشند به‌عنوان مشتری تولیدکننده در نظر گرفته می‌شوند.
فروش استانی: در صورتی که فروش به شرکت‌هایی که محل کارگاه ایشان در استان محل استقرار مرکز خدماتی باشد به‌عنوان فروش استانی قلمداد می‌گردد.
ارائه خدمات: شامل انواع برش عرضی و طولی، سبک‌سازی کلاف، اصلاح لبه‌ها، اصلاح و جداسازی محصولات انباری درجه دو و فروش آن به مشتریان دارای حساسیت کم، بلنکینگ و....

وی همچنین بر اهمیت تقویت نقش هلدینگ تخصصی فولاد متیل در هم‌افزایی مراکز خدماتی در توزیع محصولات فولاد مبارکه تأکید کرد.

گفتنی است در این نشست ازجمله مطالبات مسئولان فولاد مبارکه از مراکز خدماتی، مشارکت بیشتر مراکز خدماتی در سامانه همیار و همچنین شفاف‌سازی فعالیت‌های این شرکت‌ها برای ارائه خدمات بهتر بود.

در حاشیه برگزاری این نشست برخی مدیران فولاد مبارکه و شرکت‌های زیرمجموعه در مصاحبه با خبرنگار ایراسین به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند. ماحصل این گفتگو‌ها را در ادامه می‌خوانید.

یونس حمزوی، مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه:
ابلاغ سیاست‌های فولاد مبارکه در حوزه فروش به مراکز خدماتی زیرمجموعه

هدف از این نشست تأکید بر سیاست‌های ابلاغی فولاد مبارکه به مراکز خدماتی زیرمجموعه این شرکت بود. فروش به تولیدکنندگان، خرده‌فروشی، فروش در استان و منطقه محل استقرار مراکز و افزایش خدمات به مصرف‌کنندگان ورق‌های فولادی ازجمله شاخص‌های موردنظر فولاد مبارکه برای فعالیت شرکت‌ها و مراکز خدماتی است.

امکان استفاده مراکز خدماتی از «سیستم همیار»
استقرار سیستم‌های اطلاعاتی مورد تأیید فولاد مبارکه برای ثبت اطلاعات و فعالیت‌های مراکز خدماتی از دیگر مطالبات فولاد مبارکه در این نشست بود. برای این امر «سیستم همیار» در اختیار مراکز قرار گرفته تا از آن بهره‌برداری کنند. درج اطلاعات بر روی سامانه همیار به ما در کنترل، بررسی و ارزیابی شرکت‌ها کمک می‌کند.

محمد تاجمیر ریاحی، مدیرعامل شرکت فولاد متیل:
تأمین نیاز مشتریان خرد اولویت شرکت فولاد متیل است
تأمین نیاز مشتریان خُرد در استان‌ها یکی از اولویت‌های در دستور کار فولاد متیل است که معاون فروش فولاد مبارکه نیز در این زمینه قول همکاری داده‌اند. فولاد متیل به‌منظور توسعه شاخص‌های مربوط به فولاد مبارکه ازجمله خرده‌فروشی خدمات و توزیع مویرگی محصولات در نقاط مختلف کشور برنامه‌ریزی‌های مختلفی داشته که اجرای این برنامه‌ها در دستور کار است.

ارائه خدمات به قطعه‌سازان خودرو و تأمین سازه‌های نیروگاه‌های خورشیدی
ازجمله این برنامه‌ها توسعه خدمات به قطعه‌سازان خودرو و خدمات مربوط به سازه‌های مختلف ازجمله سازه‌های نیروگاه‌های خورشیدی است که آغاز شده و ان‌شاءالله بتوانیم این خدمات را بیش‌ازپیش در کشور ارائه دهیم.

همچنین برنامه‌هایی برای برگزاری نشست‌هایی با مشتریان کوچک هر استان داریم که با جذب و شناسایی نیاز‌ها و انتظاراتشان بتوانیم نیاز‌های آن‌ها را برطرف کنیم.

یکپارچه‌سازی مراکز خدماتی فولاد مبارکه در استان‌ها در دستور کار است
همچنین اهداف و استراتژی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در این هلدینگ مبنی بر یکپارچه‌سازی مراکز خدماتی تبیین شده که با به‌روزرسانی مراکز خدماتی محقق خواهد شد.

فولاد متیل در اکثر استان‌های کشور مرکز خدماتی دارد و با اضافه شدن مراکز آتیه فولاد، در حال حاضر تعداد استان‌های تحت پوشش ما به ۲۲ مرکز رسیده است. با وجود شرکت‌های خصوصی در استان‌هایی که ما نمایندگی نداریم، در حال حاضر تمرکز ما بر استان‌هایی است که مراکز خدماتی ما در آن استان‌ها وجود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: