April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۹۳۱
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
0
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محدودیت‌های ترافیکی در برخی از محور‌های شمالی برای پایان هفته در نظر گرفته شد.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

ایمان محرابی نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محدودیت‌های جاده‌ای با توجه به اتمام هفته برای ناوگان حمل و نقلی از بعداز ظهر چهارشنبه تا روز شنبه در دستور کار قرار گرفته است. به طوری که موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۶ آبان ماه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

او افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۵ آبان از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

او گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه مورخ ۵ آبان در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت یکطرفه خواهد بود و در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محرابی نیا افزود: در محور هراز تردد تمامی تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۴ و ۵ آبان از محور هراز ممنوع است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: