May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
سر خط خبر ها
کد خبر: ۴۰۳۹۵۲
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
مرکز خدمات مشاور سرمایه گذاری و توسعه صادرات ارس توسط سازمان منطقه آزاد ارس افتتاح شد.

مرکز خدمات مشاور سرمایه گذاری و توسعه صادرات ارس افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مرکز خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری و توسعه صادرات ارس با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان افتتاح شد.

این مرکز با هدف ارائه خدمات مشاوره درباره نحوه افزایش کشور‌های واردکننده محصولات تولیدی ارس، چگونگی جریان تجاری بین ایران و سایر کشورها، سهم محصول تولید ارس در بازار جهانی، تعیین کشور‌های صادرکننده و وارد کننده، رشد بازار‌ها در بازار‌های جهانی و انتخاب شرکای تجاری تاسیس شده است.

مرکز خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری و توسعه صادرات ارس در پنج حوزه زنجیره ارزش پایدار، تجارت فراگیر، تجارت سبز، تجارت الکترونیک و ادغام منطقه‌ای با هدف افزایش صادرات تولیدکنندگان منطقه و ارائه پیشنهادات جهت سرمایه‌گذاری بهتر، به‌صورت رایگان به عموم مراجعین با بهره‌گیری از نرم‌افزار‌های نوین بین‌المللی و بانک اطلاعاتی بروز دنیا، خدمات ارائه خواهد داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: