April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۹۵۴
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
0
بر اساس تازه‌ترین گزارش نشریه بین‌المللی نیلسون‌ریپورت درخصوص عملکرد شرکت‌های برتر پرداخت الکترونیک (PSP) جهان در سال 2022، شرکت به‌پرداخت ملت با یک پله صعود افتخارآمیز نسبت به رده‌بندی سال 2021 رتبه سیزدهم دنیا را به خود اختصاص داد.

صعود «به‌پرداخت ملت» در رتبه‌بندی جهانی «نیلسون ریپورت»

به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، این رتبه‌بندی نشان‌دهنده تغییرات مثبت و تحول کمی و کیفی در ارائه محصولات و خدمات شرکت به‌پرداخت ملت و عملکرد موفق و درخشان این شرکت است.

بنا بر این گزارش، نشریه بین‌المللی نیلسون‌ریپورت (Nilson Report) معتبرترین مرجع تخصصی حوزه پرداخت با بیش از ۵۰ سال سابقه انتشار است که به‌صورت سالانه به بررسی و رتبه‌بندی ۱۵۰ شرکت بزرگ و فعال این حوزه بر اساس سهم تراکنش می‌پردازد.

گفتنی است؛ تعداد کل تراکنش‌های انجام‌شده در جهان بر اساس گزارش نیلسون ریپورت در سال ۲۰۲۲ برابر با ۴۶۶.۸۹ میلیارد است که نشان‌دهنده رشد بیش از ۱۲ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۱ بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: