کد خبر: ۴۰۳۹۷۰
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
0
در هم‌اندیشی سراسری مدیران بانک سینا در مشهد مقدس، از بازارگاه سیمارت، سامانه سیپات، شعب سیار و شعب پرتابل بانک سینا رونمایی شد.

رونمایی از بازارگاه سیمارت، سامانه سیپات، شعب سیار و شعب پرتابل بانک سینا با حضور رئیس بنیاد مستضعفان

به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این سامانه‌ها و شعب، با حضور پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان، وحید خاوئی، مدیرعامل بنیاد علوی، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا و محمدجواد دانش، معاون سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی صندوق توسعه ملی به بهره‌برداری رسیدند.

سیپات، سامانه حامی هوشمند سینا، سامانه‌ای ویژه ارائه خدمات بانکداری اجتماعی به گروه‌های مشتریان معرفی‌شده از سوی سازمان‌های حمایتی است که فاز نخست آن با همکاری بنیاد علوی به بهره‌برداری رسیده است. پیش از این، اعطای وام‌های حمایتی و اشتغالزایی در مناطق کم‌برخوردار بنیاد علوی که از سوی بانک سینا پرداخت می‌شد، با دشواری‌های زیادی برای مشتریان همراه بوده است مانند اینکه متقاضیان باید مسافت زیادی را برای انجام برخی امور تا نزدیک‌ترین شعبه بانک طی می‌کردند یا آن‌که همکاران بانک سینا برای احراز هویت و افتتاح حساب برای این گروه، باید به این مناطق مراجعه می‌کردند تا فرآیند تسهیلات طی شود.

در سامانه سیپات، این امکان فراهم شده است که اطلاعات جامعه مخاطب بنیاد علوی به صورت سیستمی و مکانیزه بر روی این سامانه ثبت شده و سپس متقاضیان بنا بر انتخاب خود، برای دریافت تسهیلات به کانال غیرحضوری و در شرایط خاص به کانال حضوری بانک هدایت شوند. به منظور ارائه خدمات به متقاضیان دریافت تسهیلات به روش حضوری، نسبت به ارائه خدمات بانکداری پرتابل در محل متقاضیان، ارسال شعب سیار یا هدایت مشتری به سمت نزدیک‌ترین شعبه اقدام خواهد شد.

شعبه پرتابل و شعبه سیار بانک سینا نیز در این مراسم مورد بهره‌برداری قرار گرفتند. شعبه سیار بانک سینا خودروی مجهز به تجهیزات بانکداری الکترونیک شامل کش‌لس و خودپرداز بوده و همچنین در داخل آن یک باجه برای انجام امور بانکی در نظر گرفته شده است.

شعبه پرتابل بانک، یک کیف مجهز به سامانه بانکداری متمرکز بانک است که امکان ارائه خدمات بانکی و صدور کارت در محل مشتریان را دارد.

سیمارت، بازارگاه هوشمند سینا نیز یکی از محصولات سرزمین هوشمند سیناست که درآن محصولات گروه‌های کالایی متعدد برای خرید مشتریان، ارائه شده است. در این سامانه امکان خرید از محل پرداخت تسهیلات سازمانی بانک سینا به کارکنان وجود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: