April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۹۸۲
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
0
در مراسم هم اندیشی و تصمیم گیری در راستای کارآمدسازی حوزه‌ها و شعب ممتاز منطقه یک و دو کشور که با حضور اعضای هیات عامل، هیات مدیره، معاونان و روسای ادارات امور شعب استان‌ها و حوزه‌های منطقه یک و دو کشور برگزار شد، عضو هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران ضمن اشاره به نقش کلیدی برنامه ریزی و داشتن تقویم مشتریان برای بازاریابی هدفمند، بر ضرورت بکارگیری راهبرد‌ها و بهره مندی از ظرفیت‌ها در کسب موفقیت و دستاورد‌های جدید تاکید کردند.

تاکید مدیران ارشد بانک ملی ایران بر لزوم توجه بیشتر به برنامه ریزی منسجم و دقیق برای تحقق اهداف پیش رو

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک ملی ایران در این هم اندیشی با اشاره به شرایط اقتصادی و وضعیت نقدینگی بانک اظهارداشت: در فضای رقابتی کسب و کار‌ها و شرایط جدید بانکداری نوین خدمات دهی مناسب و مطلوب به مشتریان امری لازم و ضروری است از این رو مدیران باید با برنامه ریزی هدفمند و استفاده از دانش روز بتوانند خدمات مناسب و شایسته‌ای به مشتریان و متقاضیان خدمت از بانک ارائه دهند. وی تعهد، وفاداری، سخت کوشی، تلاش، غیرت تعصب سازمانی و ایمان و توکل به خدا را از ویژگی‌های نیروی انسانی بانک ملی ایران برشمرد و گفت: امروز در بانکداری نوین، نیاز‌های مشتریان بسیار متنوع است که در این زمینه باید برای جلوگیری از عقب ماندگی به صورت شایسته و در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ دهیم.

مونسان در این جلسه به سه گام موفقیت در سازمان اشاره کرد و گفت: موفقیت در سه گام و مرحله به وجود می‌آید؛ گام نخست توکل به خدا و خودشناسی، گام بعدی اعتماد به نفس و تلاش بی منت و گام آخر داشتن برنامه ریزی هدفمند و بازاریابی هوشمندانه که زمینه موفقیت هر فردی را در این مسیر هموار می‌کند. وی در ادامه برنامه ریزی عملیاتی و بازاریابی منسجم و هوشمندانه را چراغ راه همه همکاران در مسیر موفقیت و کسب دستاورد‌های جدیدی در بانک دانست و افزود: برنامه ریزی و عملگرایی بازوی پرتوان و موتور محرکه رسیدن به موفقیت است.

معاون امور شعب بانک ملی ایران با بیان این که شعب بانک در مناطق محروم و حاشیه‌های کشور با شعب تهران در کسب سوددهی در حال رقابت هستند، خاطرنشان کرد: اگر هر یک از ما مسئولیتی را پذیرفتیم که باید در زمان محدودیت‌ها با ایده‌های خلاقانه امور شعب را مدیریت کنیم. مونسان در ادامه سخنان خود یادآور شد: تجهیزات، امکانات و ابزار‌های بازاریابی به عنوان شتاب دهنده عمل می‌کنند، اما آن چه که موفقیت و افزایش سهم بانک در بازار را تضمین و محقق می‌کند بی شک حرکت و قدم برداشتن در مسیر موفقیت در کنار برنامه ریزی دقیق و منسجم و وجود ابزار‌های مختلف بازاریابی است.

محمدرضا محمود پناه عضو هیات عامل و معاون بانکداری جامع بانک ملی ایران در این مراسم با بیان این که نقشه راه و ترسیم راهبرد‌های مختلف زمینه رشد و موفقیت را در هرکاری فراهم می‌کند، اظهار داشت: طرح مهربانی ملی یک طرحی متمایز و محصولی منحصربفرد در کنار دیگر ظرفیت‌های بانک به عنوان یک ابزار بازاریابی برای جلب و جذب مشتریان است. وی از بانکداری جامع به عنوان یک ابزار موفقیت برای شعب نام برد و گفت: بانکداری جامع این ظرفیت را دارد که برای هر استان، حوزه و یا شعبه برای ارائه خدمات دهی مطلوب و مناسب به مشتریان خود، محصولی ویژه و منحصربفرد را مخصوص آن‌ها متناسب با خواسته و نیاز مشتریان طراحی و تولید کند.

محمود پناه با بیان این که دانش مدیریت در سازمان‌های خدمات رسان به سمت راه حل محوری و محصول محوری در حرکت است، تاکید کرد: با بازاریابی دقیق در راستای رضایت مشتریان از ما بخواهید تا محصولاتی خاص برای مشتریان خاص شما تولید کنیم.

معاون بانکداری جامع بانک ملی ایران با بیان این که در بانکداری نوین امروز بانک‌ها با شناسایی مشتریان، طبقه بندی و ارائه محصولات خاص مبتنی بر نیاز مشتریان سعی در وفادارسازی، اعتمادسازی و جلب اطمینان آن‌ها قدم بر می‌دارند، گفت: در ابتدا باید مشتریان مشکوک را به مشتریان احتمالی و در قدم بعد مشتریان قطعی را به مشتریان وفادار تبدیل کنیم. وی در ادامه گفت: بانک‌های دیگر تک محصولی هستند، ولی بانک ملی ایران دارای یک سبد چند محصولی است و این یک مزیت رقابتی در بازار برای جذب و رضایت مشتریان محسوب می‌شود.

حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران مهمترین دارایی بانک را وجود نیروی انسانی بادانش و سخت کوش دانست و گفت: تجربه نشان داده با وجود نیروی انسانی با دانش، پر تجربه و سخت کوش می‌توان از پیچ‌ها و گذرگاه‌های پر خطر اقتصادی به سلامتی عبور کرد. وی گفت: دانش مدیریتی در بانک ملی ایران یک ظرفیت منحصربفرد است که با تکیه بر این ظرفیت به موفقیت خواهیم رسید. کاظمی به کسری کادر در شعب استان‌ها اشاره کرد و گفت: در نیمه دوم سال با جذب نیرو‌های تازه نفس بخشی از مشکلات کسری کادر حل خواهد شد.

علی اشرف یوسفی قیاسی سرپرست مدیریت امور شعب منطقه یک کشور در این مراسم از همکاران خواست تا هر روز با تنظیم تقویم مشتری خود با یک مشتری تعامل و در راستای افزایش سطح همکاری‌ها با آن‌ها دیدار و گفت گو کنند.

وی طرح مهربانی ملی را بسیار خوب و تاثیرگزار دانست و افزود: این طرح با کارمزد ۴ درصد ابزار خوبی جهت تعامل و بازاریابی هدفمند است.

احمد ملکی راد سرپرست مدیریت امور شعب منطقه دو کشور نیز در این مراسم در راستای تقویت جذب منابع، توجه به برنامه ریزی و اهمیت بازاریابی هدفمند را مورد تاکید قرار داد.

وی کارگروهی و خرد جمعی را در رسیدن به موفقیت موثر دانست و گفت: برنامه‌های عملیاتی شعب در رسیدن به تحول مهم و با اهمیت است.

گفتنی است، در بخشی از این هم اندیشی گزارشی از عملکرد حوزه‌ها و شعب ممتاز الف و ب با تحلیل آماری و کسب و کاری و ارائه راه حل‌های برون رفت و تعیین برنامه و استراتژی واحد‌ها توسط کارشناسان معاونت امور شعب ارائه شد همچنین در ادامه برخی از روسای شعب با ارائه گزارشی از عملکرد واحد‌های خود، به بیان مسائل، بررسی موضوعات مربوطه، نظرات و طرح دیدگاه‌های خود درباره بهبود عملکرد شعب پرداختند و در ادامه راهکار‌های لازم را ارائه دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: