کد خبر: ۴۰۴۰۴۶
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
0
شماره ۳۰۲ نشریه داخلی «سفیر» با محوریت مرور بر تاریخ ۹۵ ساله بانک ملی ایران منتشر شد.

ویژه نامه «سفیر» در نود و پنجمین سالگرد تاسیس بانک ملی ایران منتشر شد

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این شماره که ویژه نامه نود و پنجمین سالگرد تاسیس بانک ملی ایران است، گفتگو با دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل پیرامون آثار حضور این بانک در عرصه‌های اقتصادی، گپ و گفت با عباس شفیعی رییس هیات مدیره بانک درباره حاکمیت شرکتی بانک و یادداشت‌هایی کوتاه از اعضای هیات مدیره به رشته تحریر درآمده است.

در این شماره، تاریخ نود و پنج ساله و چگونگی شکل گیری بانک ملی ایران روایت شده است و مدیران شرکت‌های تولیدی و صنعتی به عنوان مشتریان قدیمی، از نقش آفرینی بانک ملی ایران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین بانک‌ها در توسعه اقتصادی کشور سخن می‌گویند.

خوانندگان سفیر می‌توانند گفتگو‌های اختصاصی انجام شده با داوود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر سابق اقتصاد، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، محمود بهمنی رییس کل اسبق بانک مرکزی، علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، ابراهیم رزاقی پژوهشگر و استاد سابق دانشگاه تهران، حسین صمصامی سرپرست سابق وزارت اقتصاد، خاطره گویی احمد حاتمی یزدی از تصویب قانون عملیات بانکداری بدون ربا و پاسخ امام (ره) به نامه او و همچنین گفتگو با امید شمس کارگردان فیلم ملاقات خصوصی را بخوانند.

فعالیت‌های بانک ملی ایران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، اقدامات بانک در پیاده روی اربعین، گشت و گذاری در تاریخ پول و بانکداری با موزه بانک، گفتگو با برخی ادارات امور شعب موفق و حوزه‌های برتر سطح کشور، روایت‌های حماسه آفرینی شعب استان‌ها در جنگ تحمیلی، و قصه دو برادر که از پرورشگاه راهی جبهه شدند، از دیگر بخش‌های خواندنی شماره ۳۰۲ نشریه سفیر است.

نقش روابط عمومی در برندسازی، گذری بر نقش توسعه در روند بانکداری الکترونیکی و تاثیر ارزیابی عملکرد ۳۶۰ درجه در اثربخشی و رفتار سازمانی از جمله گزارش‌های مفید و کاربردی سفیر برای خوانندگان است.

این شماره نشریه در ۱۲۰ صفحه و در دو بخش فارسی و انگلیسی برای مخاطبان علاقه‌مند منتشر شده است.

برای دسترسی به نسخه دیجیتال سفیر می‌توانید به بخش نشریات در پورتال خبری بانک ملی ایران مراجعه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: