April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

ارسال پیامک به بلک لیست مخابراتی یکی از چالش هایی ست که بسیاری از کسب و کارها را با آن روبه رو کرده است. ارسال پیامک های وقت و بی وقت و پی در پی باعث مزاحمت و آزار کاربران شده و همین باعث شده خیلی از افراد پیامک های تبلیغاتی را مسدود کنند.

امروزه با برنامه های کاربردی و پیشرفته امکان ارسال پیامک به شماره های مسدود فراهم شده. در این راستا باید پیامک های خود را هدفمند و بهرمند ارسال کنید تا موجب آزار و اذیت افراد نشوید.

در ادامه با همراه باشید تا به بررسی بیشتر خطوط بلک لیست و اینکه چگونه متوجه شویم در بلک لیست قرار داریم بپردازیم و در آخر با راهکاری مفید نحوه عبور از بلک لیست را برای شما مطرح کنیم.

بلک لیست چیست؟

بلک لیست افرادی هستند که با درخواست خود ارسال پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی را مسدود می کنند و برای همین قابلیت ارسال پیامک به این افراد غیرفعال می شود.

از کجا بفهمیم بلک لیست مخابراتی هستیم؟

اگر برای شما هم سوال است چطور متوجه شوید در بلک لیست مخابرات قرار دارید؟ می توانید با استعلام از سامانه های آنلاین و وارد کردن شماره خود از وضعیت سیم کارت خود آگاه شوید که آیا ارسال پیامک تبلیغاتی برای شما فعال است یا خیر؟

راه دیگری که می توانید از وضعیت ارسال پیامک تبلیغاتی مطلع شوید: برای سیم کارت همراه اول با ارسال عدد 2 به شماره 8999 و برای سیم کارت های ایرانسل با ارسال عدد 1 به شماره 5005 اقدام کنید. اگر پیامک تبلیغاتی شما فعال باشد پیامکی با مضمون غیر فعال شدن پیامک های تبلیغاتی برای شما ارسال می شود.

روش های عبور از بلک لیست مخابراتی برای ارسال پیامک

از آنجایئکه شماره های بسیاری در لیست سیاه مخابرات قرار دارند ارسال پیامک به این گروه اهمیت بسیاری دارد. برای عبور از لیست سیاه و ارسال پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می توانید از روش های زیر استفاده کنید.

سامانه پیامکی بهین پیام با مجهز بودن به این روش های ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات، ارسال پیامک به لیست سیاه و شماره های مسدود را برای کسب و کارها فراهم می کند، تا مناسب با شرایط کاری و نیاز خود روش مناسب را برای ارسال پیامک به شماره های مسدود انتخاب کنند.

ارسال پیامک صوتی به بلک لیست

برقراری تماس صوتی یکی از راه های عبور از بلک لیست مخابراتی ست تا بتوانید پیام اطلاع رسانی یا پیامکی خود را برای مخاطب ارسال کنید. با این روش می توانید پیام موردنظر را به صورت آوای صوتی به فرد انتقال دهید. در این روش شما می توانید متن پیامک یا آوای صوتی را با گوینده مجازی یا صدای خودتان برای افراد ضبط و ارسال کنید.

ارسال پیامک به بلک لیست با خط خدماتی

یکی دیگر از خدمات سامانه پیامکی که می توانید به ارسال پیامک به بلک لیست مخابراتی بپردازید استفاده از خط خدماتی ست. این خط تنها برای کسب و کارهای دولتی و خصوصی که ایمیل سازمانی ، شماره ثبت و شناسه ملی دارند قابل استفاده است و برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی کاربرد دارد.

ارسال پیامک از طریق پترن

در این روش از ارسال پیامک به بلک لیست مخابراتی شما بدون خرید خط خدماتی می توانید برای شماره های گیرنده مسدود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. ارسال پیامک از طریق پترن پیام ها را سریع به شماره های لیست سیاه ارسال می کند و برای این کار شما باید یک قالب جدید پیامک را از طریق الگوی پترن ایجاد کنید تا پیامک شما ارسال شود.

ارسال پیامک از طریق خط اختصاصی 9999

اپراتور خط 9999 خط خدماتی بدون سفته است که امکان ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی را به شماره های بلک لیست مخابراتی برای کاربران ایجاد می کند. خط 9999 بدون محدودیت در ارسال پیامک تبلیغاتی پیامک را به سرعت ارسال می کند.

با خرید پنل اس اس ام اس ارزان قیمت از بهین پیام می توانید هم اکنون کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازی کنید.

امکانات سامانه پیامکی برای عبور از بلک لیست مخابرات

سامانه پیامکی بهین پیام با ایجاد این امکانات در پنل پیامکی برای کاربران عبور از لیست سیاه مخابرات را راحت کرده است و مسدود بودن ارسال پیامک را بی اثر می کند. این امکانات شامل موارد زیر می باشد.

  1. ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات
  2. لیست سفید پیامکی که برعکس لیست سیاه مخابرات عمل می کند و فقط به شماره های غیر مسدود پیامک ارسال می کند.
  3. ارسال پیامک بهینه که به شماره های روشن که خاموش یا در دسترس نیستند و فعال هستند پیامک ارسال می کند.
  4. بازگشت اعتبار پیامک در صورت ارسال به بلک لیست
  5. انواع روش ارسال پیامک منطقه ای
  6. ارسال مکمل به بلک لیست: در این روش در صورت مسدود بودن می توانید تعیین کنید روش دیگری برای ارسال پیامک انتخاب کنند.

ارسال پیامک از سیم کارت شخصی به بلک لیست مخابرات

ارسال پیامک از سیم کارت شخصی روشی دیگر برای عبور از شماره های لیست سیاه است تا بتوانید پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی را به مخاطبان ارسال کنید؛ اما این روش ارسال پیامک محدودیت های را در ارسال پیامک دارد. شما روزانه تعداد محدودی می توانید به شماره های مسدود پیامک ارسال کنید و ارسال بیشتر از سقف 500 پیامک در روز موجب مسدود شدن سیم کارت شما می شود.

کلام آخر

با افزایش این گروه از افراد و غیر فعال شدن ارسال پیامک به این گروه، فیلترهای بسیاری برای ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی به این افراد ایجاد شده است . سامانه پیامکی یکی از برنامه های مناسب برای ارسال پیامک به شماره های مسدود است.

سامانه پیامکی بهین پیام یکی از باتجربه ترین و معتبرترین پنل های پیامکی است که امکانات بسیاری را برای ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات برای شما فراهم می کند . برای درخواست و ثبت نام در سامانه پیامکی بهین پیام می توانید عدد 333 را به شماره 500040075 پیامک کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: