کد خبر: ۴۰۴۲۴۴
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
0
آیین رونمایی از نشان تجاری و رسمی جدید شرکت بیمه میهن با حضور رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مدیرعامل و هیئت عامل این شرکت برگزار شد.

با حضور رئیس کل بیمه مرکزی؛ نشان تجاری جدید شرکت بیمه میهن رونمایی شد

رئیس کل بیمه مرکزی در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد مثبت شرکت بیمه میهن گفت: شرکت بیمه میهن در شش ماهه اول نخست سال جاری درصد مناسبی از پرتفوی بازار را بدست آورده و روند رو به رشدی داشته است.

علی استادهاشمی با بیان اینکه بیمه مرکزی به عنوان ناظر افتخار دارد شاهد موفقیت‌های چشمگیر بیمه میهن باشد اظهار داشت: بیمه میهن در بحث اربعین دو کار را پیگیری کند، نخست مستندسازی تجربیات و دوم تدوین و تنظیم آیین‌نامه اربعین.

رئیس کل بیمه مرکزی در ادامه گفت: اگر امروز بیمه میهن با تغییر رویکر توانسته چالش‌ها را پشت سر بگذارد بدلیل یکپارچگی، انسجام مدیریت و اعضای هیات مدیره و همچنین بکارگیری افراد متخصص و مورد تایید است.

سید مهدی محمودی رئیس هیئت مدیره بیمه میهن نیز ضمن قدردانی از پشتیبانی و حمایت بی‌دریغ بیمه مرکزی در مدت یکساله پس از فعالیت رسمی اعضای هیات مدیره شرکت بیمه میهن گفت: با حمایت‌های بیمه مرکزی، این شرکت پس از تغییر و تحولات دراداره شرکت و فعالیت‌های بیمه‌ای سهامداری عمده توانست دوره بحران را سپری و از مرحله زیان‌دهی عبور کند.

سیدهادی شیخ‌الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن هم با ارئه گزارش عملکرد یکساله شرکت گفت: این شرکت با تغییراتی که در سیاست‌ها و استراتژی خود بوجود آورد توانست از سطح توانگری مالی چهار به توانگری مالی یک برسد.

شیخ الاسلامی افزود: در شش ماهه نخست تا پایان شهریورماه ۱۴۰۱ بر اساس عملکرد شرکت زیان انباشته به حدود ۶۵۸ میلیارد تومان رسید و سطح توانگری مالی شرکت از یک به چهار سقوط کرده بود.

مدیرعامل بیمه میهن در ادامه به نوسازی زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شرکت اشاره کرد و گفت: در حوزه نرم‌افزاری که حدود هفت سال از بروزرسانی این بخش‌ها گذشته بود، بروزرسانی انجام شد. سایت شرکت بیمه میهن با زیرساخت‌های امنیتی کامل در مقابل حملات سایبری راه‌اندازی شد و در نهایت دیجیتالی شدن امور بیمه‌ای شرکت در دستور کار قرار گرفت.

شیخ الاسلامی با بیان اینکه نبود زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری و… بحران‌هایی بودند که شرکت با آن‌ها مواجه بود افزود: با کمبود نقدینگی پرداخت خسارت‌ها اغلب بیش از چهارماه طول می‌کشید.

مدیرعامل شرکت بیمه میهن ادامه داد: پس از مستقر شدن در شرکت، مجمع فوق‌العاده تعیین تکلیف هیات مدیره که مدت چهار سال بلاتکلیف مانده بود، برگزار شد. کمیته‌های حاکمیتی و فردی زیرمجموعه مدیرعامل نیز تشکیل شد. درمدت هشت ماه گذشته ۲۶ شعبه مورد سرکشی قرار گرفت. اسفندماه ۱۴۰۱ بر پایه فرآیند تزریق نقدینگی که شرکت انجام داد، حدود ۶۵ میلیارد خسارت‌های جانی سوابق گذشته، پرداخت شد. سال گذشته ۷۰ میلیاردتومان از مطالبات وصول نشده، وصول شد. در حوزه بازاریابی و فروش بجز حوزه درمان شرکت فعالیتی نداشت. بازاریابی آنلاین و فروش محصولات در دستور کار قرار گرفت و فروش محصولات از سه ماهه چهارم شروع خواهد شد.

شیخ‌الاسلامی در ادامه گفت: فرآیند پرداخت خسارت زمان مشخصی نداشت و معمولا یک پرونده شش سال بلاتکلیف می‌ماند. در حال حاضر این موضوع تقریبا به صفر رسیده‌است و پرداخت‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود. مدیریت ریسک شرکت تشکیل شد. در حوزه نیروی انسانی سعی شد با تکریم افراد متخصص و حرفه‌ای، نیروی انسانی کارآمد را حفظ کنیم. در حوزه فناوری اطلاعات با هدف ارائه خدمات بیمه‌ای دیجیتال به مشتریان، اپلیکیشن “با میهن” راه‌اندازی شد. این اپلیکیشن در حوزه بیمه، بانک، بورس، خدمات بیمه‌ای، خدمات شهری، باشگاه مشتریان اربعین ۱۴۰۲به مشتریان خدمت می‌رساند. خدمات بیمه‌ای دیجیتالی شرکت با “میهن کارت” به مشتریان ارائه خواهد شد و همچنین سایت شرکت به چهار زبان فارسی، عربی، انگلیسی و روسی طراحی و پیاده سازی شده است.

مدیرعامل شرکت بیمه میهن افزود: به حق بیمه تولیدی اشاره کرد و گفت: در مدت مشابه سال گذشته طی هشت ماه رشد قابل توجهی را ثبت کرد و این تغییرات در سامانه کدال منتشر شده است که بیشترین حق بیمه تولیدی در حوزه حوادث و درمان بوده‌است، ۱۴۰ قرارداد را که موجب زیان‌دهی بود را برطرف یا حذف کردیم و ترکیب پرتفوی ۱۴۰۲ اصلاح شده و به سمت مثبت حرکت کرد. بودجه ۱۰۰درصدی شرکت محق شد.

مدیرعامل شرکت بیمه میهن با مرور عملکرد بیمه میهن در یکسال گذشته گفت: شرکت در حق بیمه تولیدی در مدت مشابه سال گذشته طی هشت ماه رشد قابل توجهی را ثبت کرد و این تغییرات در سامانه کدال منتشر شده است که بیشترین حق بیمه تولیدی در حوزه حوادث و درمان بوده‌است، ۱۴۰ قرارداد را که موجب زیان‌دهی بود را برطرف یا حذف شد و با اصلاح ترکیب پرتفوی ۱۴۰۲ به سمت مثبت حرکت کرد و بودجه ۱۰۰درصدی شرکت محق شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: