کد خبر: ۴۰۴۲۷۷
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
0
گسترش روزافزون بازار خودروهای برقی و انتظارات عظیم در مورد رشد آینده، سرمایه ‌گذاری‌های عظیم مرتبط با خودروهای برقی در ایالات متحده را به همراه داشته است. تجزیه و تحلیل داده های وزارت انرژی نشان می دهد که در حال حاضر در راه است.

بیش از 40 کارخانه شارژر خودروهای الکتریکی به ایالات متحده می آیند

به نقل از خبر خودرو، دفتر فناوری‌های وسایل نقلیه DOE تاکید می‌کند که از سال ۲۰۲۱، تولیدکنندگان بیش از ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری در شارژر‌های الکتریکی اعلام کرده اند. این شامل انواع تجهیزات شارژ خودرو‌های الکتریکی، از جمله نقاط شارژ AC سطح ۲، شارژر‌های سریع DC و برخی از سیستم‌های شارژ بی‌سیم می‌شود (اما این موارد هنوز نادر هستند.)

این گزارش می‌گوید که این سرمایه گذاری‌ها بیش از ۳ هزار شغل جدید ایجاد می‌کند. همانطور که می‌دانیم، این فقط برای سایت‌های تولیدی است، در حالی که بسیاری از مشاغل جدید برای نصب و نگهداری تجهیزات ایجاد خواهند شد.

کل بازار شارژ خودرو‌های الکتریکی در حال حاضر در نقطه خاصی قرار دارد، زیرا جدا از فروش رو به رشد خودرو‌های الکتریکی، صنعت در حال آماده شدن برای تغییر اساسی به یک استاندارد شارژ مسلط جدید در آمریکای شمالی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: