May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ناظمی اردکانی از چابکی و توانمندی همزمان خبرداد
کد خبر: ۴۰۴۳۷۰
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
0
معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه از رویکرد "دوسوتوان" در فولاد مبارکه خبرداد و گفت: بدنبال تولید با کیفیت و کمیت بالا و چابکی هستیم.

حرکت پرشتاب فولاد مبارکه با رویکرد

محمد ناظمی هرندی بر اهمیت تکنولوژی و فناوری تاکید کرد و گفت: تکنولوژی یک موضوع اصلی است، اما توسعه تکنولوژی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه توصعه تکنولوژی مفهوم جدیدی نیست بلکه امر مهمی است که باید همواره در دستور کار قرار داشته باشد گفت: در فولاد مبارکه از گذشته تاکنون، وقتی تکنولوژی را تعریف می‌کردیم، به مجموعه سخت افزار، نرم افزار و مفاهیم دانش افزار و زیرمجموعه‌های آن تکنولوژی می‌گفتیم.

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه با اعلام اینکه تکنولوژی و توسعه آن، مجموعه‌ای از آن چیزی است که به همدیگر کمک کند تا بتوان عملیاتی که هدف گذاری شده را به مرحله اجرا درآورد گفت: هدف فولاد مبارکه این است که عملیاتش را به نوعی برنامه ریزی و اجرا کند که از محل تولید محصولات فولادی بتواند سودآوری پایداری برای سهامداران ایجاد کند و محصولاتی تولید کند که نیاز‌های مشتریان را رفع کند.

وی با تاکید بر اینکه به همه سخت افزارها، نرم افزار‌ها و دانش‌هایی که کنار هم قرار می‌گیرند، تکنولوژی گفته می‌شود گفت: منطور از توسعه تکنولوژیف توسعه همه دانش‌های مرتبط با تولید و آن چیزی است که باعث شده خیلی به موضوعات مرتبط با تولید توجه شود.

ناظمی هرندی با تاکید بر اینکه منظور از توسعه تکنولوژی، شتاب تغییرات تکنولوژی در دنیاست گفت: البته در صنایع بخصوص حوزه آی. تی، تغییرات و تحولات بسیار گسترده است که به تبع آن توسعه نیز گسترده می‌شود.

وی توسعه تکنولوژی را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: باید از توسعه تکنولوژی به نحو احسن استفاده کرد، زیرا بعضی وقت‌ها توسعه تکنولوژی موجب می‌شود بنگاه‌های اقتصادی حتی تهدید جدی بشوند.

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر اینکه سرعت تغییرات تکنولوژی در صنعت فولاد آن قدر زیاد نیست گفت: صنعت فولاد برخوردار از مجموعه نیازمندی‌های فناورانه در مفهوم ارتباط است و در دانش تولید محصولات هم تغییراتی وجود دارد.

 



وی با تاکید بر اینکه تکنولوژی در صنعت بسیار تاثیرگذار است گفت: سرعت تغییرات در صنعت مقداری بالا رفته و لازم است فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین بنگاه تولیدی صنعتی فولادی کشور، در حوزه اقتصادی مطابق با تکنولوژی روز حرکت کند.

ناظمی هرندی فولاد مبارکه را بزرگترین هلدینگ عملیاتی کشور دانست و گفت: به خاطر مدیریت تاثیرگذار فولاد مبارکه در اقتصاد کشور، این انتظار از طرف سهامداران وجود دارد که خیلی عالمانه‌تر گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه توانمندی مدیریت فولاد مبارکه این باور را در سهامدار ایجاد کرده که می‌تواند انتظار بیشتری داشته باشد گفت: این حق را به سهامدار می‌دهیم که وقتی توانمندی مدیریت را می‌بیند، انتظار داشته باشد تا در رصد تغییراتی که در محیط وجود دارد، کوتاهی نشود.

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه با اعلام اینکه سهامدار از مدیریت فولاد مبارکه انتظار دارد تغییراتی که در تکنولوژی صورت می‌گیرد را حفظ کنیم و توسعه بدهیم گفت: سهامدار انتظار دارد بتوانیم به صورت پایدار برای سهامدارانمان ارزش اقتصادی ایجاد کنیم که این توقع را با توجه به توان مدیریتی ساده نمی‌بینیم.

 

بیشتر بخوانید: خط و نشان فولاد مبارکه برای جهان (+فیلم)



وی با تاکید بر اینکه هدف از قرار گرفتن فولاد مبارکه در کنار شرکت‌های دانش بنیان، رسیدن به ایده آل‌ها در تولید و توسعه است گفت: رویکرد ما از این نشات گرفته که شرکت‌های شکست ناپذیر، شرکت‌های دوسو توان هستند. شرکت‌هایی مثل فولاد مبارکه که هم شرکت‌های بزرگی هستند و هم توان اقتصادی بالایی دارند.

ناظمی هرندی با اعلام اینکه برخی شرکت‌ها همانقدر که بزرگ و از نظر اقتصادی توانمند هستند، در عین حال غیر چابک هستند گفت: از سوی دیگر شرکت‌هایی هستند که توان اقتصادی و مالی زیادی ندارند، اما چابک و به روز هستند و این در جهان معررف است که چابکی در کنار توانمندی قرار می‌گیرد و اصطلاحا مجموعه‌ای دو سو توان شکل می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه فولاد مبارکه رویکرد دوسوتوان را اتخاذ کرده گفت: رویکرد کمک می‌کند تا اکوسیستم کاملی دور خودمان ایجاد کنیم که خروجی همه این اتفاقات، پایداری در حفظ موفقیت‌های فولاد مبارکه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: