May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۴۱۲
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
0
سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به بازدیدهایی که از مناطق محروم داشته حضور پست بانک در این مناطق و روستاها را برای رونق کسب و کار مثال زدنی دانست و گفت: این روند علاوه بر ایجاد اشتغال زایی باعث توسعه کشاورزی هم می‌شود.

حضور پست بانک ایران در روستاها برای رونق کسب و کار مثال زدنی است

مرتضوی در گفتگو با روزنامه یاران امروز اظهار کرد: در سال جاری پست بانک ایران در صد‌ها روستا شعبه و باجه بانکی روستایی برای رفاه مردم به بهره‌برداری رساند که نشانه همت والای دولت و پست بانک ایران دارد.

مرتضوی یادآور شد: ۷۶ طرح و پروژه پست بانک ایران با اعتباری بالغ بر ۳٫۲۹۰٫۹۹۵ میلیون ریال در هفته دولت در ۲۲ استان کشور با ایجاد شغل برای ۱۰۸۱ نفر و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بانک به بهره‌برداری رسید و پست بانک ایران نشان داد در آینده طرح‌های بیشتری را برای روستا‌ها در برنامه دارد.

وزیر کار تصریح کرد: تاکنون ۵۴ باجه بانکی روستایی با هدف اشتغال زایی برای ۱۰۵ نفر در ۱۹ استان، بهره‌برداری از ۲۱ پروژه تولیدی صنعتی و خدماتی در ۱۱ استان با ایجاد اشتغال برای ۹۷۱ نفر و آغاز به کار شعبه خواف در استان خراسان رضوی با ایجاد اشتغال برای ۵ نفر بخشی از این پروژه‌ها بوده است.

مرتضوی اضافه کرد: اهداف پست بانک ایران بررسی پتانسیل سرمایه‌گذاری و اشتغال زایی در مناطق کم برخوردار و روستایی است.

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه توسعه روستایی به تثبیت جمعیت و مهاجرت معکوس روستاییان منجر می‌شود و به توسعه بیشتر اقتصاد روستا کمک کرده‌ایم، اضافه کرد: هر خدمتی که در روستا‌ها صورت بگیرد باعث شکوفایی کشاورزی دامپروری باغداری و صادرات محصولات به شهرهاست که این برنامه در دولت سیزدهم در حال اجراست و نمونه آن را خدماتی که پست بانک ایران در روستا و مناطق محروم انجام داده است می‌بینیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: