کد خبر: ۴۰۴۴۱۸
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
0
در نشست مشترک مدیران ارشد بانک ملی ایران و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، روند موضوع تفاهم نامه دو جانبه مبنی بر تامین مالی ساخت۵۰ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن بررسی شد.

بررسی روند ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی با مشارکت و حمایت‌های همه جانبه بانک ملی ایران

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این نشست مدیرعامل بانک ملی ایران راهکار‌های تامین مالی در راستای توسعه و پیشرفت ساخت واحد‌های مسکونی موضوع تفاهم نامه را ارائه داد و مسئولان قرارگاه گزارشی از پیشرفت طرح‌های مسکن در شهر‌های مختلف و دست یابی به فناوری‌های روز صنعت پیش ساخته مسکن را ارایه دادند.

در این جلسه همچنین محدودیت و مشکلات پیشرفت طرح مورد بررسی قرار گرفت و دکتر نجارزاده دستورات ویژه‌ای جهت تسریع در تامین مالی ساخت و ساز این واحد‌ها صادر کرد.

دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در این نشست با بیان این که یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی برای تمامی اقشار جامعه است، اظهارداشت: در این راه بانک ملی ایران مصمم است با بسیج امکانات، حداکثر توان و استفاده از ظرفیت‌های موجود دولت را یاری دهد.

وی به تشریح ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانک ملی ایران در حوزه ارائه خدمات مالی ارزی و ریالی پرداخت و در ادامه به انعقاد تفاهم نامه ساخت واحد مسکونی با وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: سال گذشته بانک ملی ایران طی امضای یک قرارداد مشترک با وزارت راه مکلف به ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکونی شد که ۵۰ هزار واحد آن با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال پیگیری است.

دکتر نجارزاده در ادامه با توجه به ظرفیت‌های موجود در بانک ملی ایران برای ساخت واحد‌های مسکونی بیشتر اعلام آمادگی کرد و افزود: بانک ملی ایران به عنوان یکی از بازیگران اصلی شبکه بانکی با حمایت‌های گسترده و ارائه مدل‌های تامین مالی، توان ایجاد تحول در رشد ساخت مسکن را در سراسر کشور دارد.

وی اظهارداشت: بانک ملی ایران هم اکنون با وجود ۵۳ میلیون مشتری و نیروی انسانی متخصص، با دانش و با تجربه، نقش مهمی را در اقتصاد کشور و جایگاه خاصی را در ارائه خدمات نوین به آحاد جامعه، اقشار محروم، تولید کنندگان و صنعتگران دارد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که اگر بانک به موفقیت وسودی برسد بی شک این سود مجدد به مردم و دولت خواهد رسید، ادامه داد: بانک ملی ایران در طول ۹۵ سال قدمت و خدمت همواره با حمایت و تامین مالی طرح‌های زیربنایی و عمرانی کشور، به دنبال خدمت به مردم و کمک به دولت در جهت توسعه کشور است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بانک ملی ایران مشارکت در حل مسائل مختلف جامعه را در چارچوب رعایت اصل مسئولیت اجتماعی در دستور کار خود قرار داده است. براین اساس تعریف و اجرای برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف، بویژه مدرسه سازی، سلامت فردی، توسعه فرهنگی، حفظ محیط زیست، مدیریت مصرف انرژی و هم چنین حمایت از طرح‌های ساخت مسکن محرومان و اقشار آسیب پذیر و نیازمند را به عنوان اولویت سازمانی خود برگزیده است.

دکتر نجارزاده در این نشست ابراز امیدواری کرد و گفت: این تعامل و مشارکت سازنده بی شک موجب برکت و خانه دار شدن بسیاری از جوانان خواهد شد.

در ادامه این نشست سردار جمال الدین آبرومند، دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) نیز ضمن برشمردن بانک ملی ایران به عنوان یک بانک بزرگ و توانمند در کشور، با ارائه گزارشی از عملکرد قرارگاه در تسریع و تسهیل ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، به بیان نظرات و طرح دیدگاه‌ها و پیشنهاد‌های خود درباره مدل‌های تامین مالی این پروژه پرداخت.

وی اظهارداشت: رسالت قرارگاه، محرومیت زدایی و کمک به اقشار آسیب پذیرو نیازمند در سراسر کشور به خصوص روستا‌ها است و براین اساس در روستا‌ها بنا دارد تا با تولید ثروت زمینه توسعه پایدار را فراهم کند.

لازم به ذکر است، مدیران ارشد بانک ملی ایران هم پیشنهاد‌های خود را برای تقویت سطح همکاری‌ها و رفع محدودیت‌های پیش رو مطرح کردند و در نهایت دکتر نجارزاده دستورات لازم را برای بررسی ارائه مدل‌های تامین مالی پروژه صادر کرد.

گفتنی است، در پایان این نشست نیز مدیرعامل بانک از خط تولید ساخت قطعات پیش ساخته واحد‌های مسکونی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) که با همکاری قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء به تولید انبوه رسیده است دیدن کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: