کد خبر: ۴۰۴۵۰۹
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
0
مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال تاجیکستان تیم خوبی است و نباید سرخپوشان در این بازی غفلت و اشتباه کنند.

انتظاری: پرسپولیسی ها نباید برابر استقلال تاجیکستان اشتباه کنند/ گل محمدی توانایی جمع کردن حاشیه ها را دارد

سهراب انتظاری مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم تیم پرسپولیس بازی سختی پیش رو دارد. حالا درست است که ما توانستیم در دور رفت برابر تیم تاجیکی برنده شویم، اما آن‌ها نشان دادند تیم خوبی هستند و نباید سرخپوشان حریف خود را دستکم بگیرند. ان شا الله مصدومان برسند و با تمام قوا به زمین مسابقه برویم و ۳ امتیاز بازی را از آن خودمان کنیم تا شرایط صعودمان هموارتر شود.

او افزود: ۳ بازی سخت برابر استقلال تاجیکستان، الدحیل و النصر در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا داریم و امیدوارم که ما غفلت و اشتباه نکنیم و امتیاز از دست ندهیم. ان شا الله با یک بازی خوب و منطقی بتوانیم ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم.

انتظاری درباره اینکه حاشیه‌ها در این بازی تاثیر می‌گذارد، گفت: تیم ما تجربه گرانبهایی در بازی‌های آسیایی دارد. این مسائل رخ داده جزو اتفاقات طبیعی فوتبال است و برای تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس همیشه حواشی وجود دارد. یکسری بیکار نمی‌نشینند و حاشیه برای سرخپوشان ایجاد می‌کنند، اما تیم ما خیلی با تجربه است و کادرفنی و سرمربی خوبی داریم. به نظرم گل محمدی در لیگ ایران جزو بهترین‌ها است و قطعا او می‌تواند این حواشی را جمع کند و صدمه‌ای به تیم پرسپولیس نمی‌زند، بازیکنان هم قسم می‌شوند و به دور از مسائل حاشیه‌ای بتوانند ۳ امتیاز بازی را از آن خود کنند.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره اینکه تیم استقلال تاجیکستان را چطور می‌بیند، گفت: درست است که این تیم تاجیکی را در بازی رفت شکست دادیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما نباید غفلت کنیم و جلوی تماشاگران آن‌ها قرار است بازی کنیم. همچنین آن‌ها ۲ بازیکن روسی تبار دارند که بازیکنان خوب و قابلی هستند و نباید این تیم را دستکم بگیریم. اگر سرخپوشان حریف خود را دستکم بگیرند تنبیه می‌شوند. به نظرم بازی با صنعت نفت آبادان باید درس بزرگی برای ما باشد و ما این تیم آبادانی را اواخر بازی دستکم گرفتیم و متاسفانه یک غفلت کردیم و ۳ امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم. همه از شرایط بازی آسیایی کاملا اطلاع دارند و می‌دانند چه خبر است و ان شا الله سرخپوشان با یک بازی خوب همراه با برد شیرین به ایران بازگردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: