April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
دکتر حسینی در حاشیه نمایشگاه اینوکس:
کد خبر: ۴۰۴۵۶۲
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
0
مدیرعامل بانک مسکن گفت: مهمترین اقدام بانک مسکن در حال حاضر، تامین مالی و پیشبرد تأمین مالی نهضت ملی مسکن است.

تأمین مالی نهضت ملی مسکن، مهمترین برنامه این بانک است

به نقل از خبری بانک مسکن-هیبنا، دکتر سید عباس حسینی در حاشیه رویداد کیش اینوکس به خبرنگار هیبنا گفت: پروژه‌های نهضت ملی که در حال حاضر توسط دولت در سراسر کشور افتتاح می‌شود توسط بانک مسکن تامین مالی شده است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حل مسأله مسکن و لزوم تحقق سیاست دولت تاکید کرد: تداوم این حمایت و تکلیف قانونی و اراده بزرگ، شعار بانک مسکن است و با تمام وجود ایستادیم و تلاش می‌کنیم که بتوانیم این رسالت را انجام دهیم.

دکتر حسینی افزود: دومین موضوع مهم در بانک مسکن، هدایت سیاست‌های اعتباری است به سمت توسعه ساخت‌وساز در کشور، ارتقای نظام فنی و مهندسی در ساختمان‌سازی، استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و ساختمان‌سازی منطبق با فرهنگ اصیل و معماری ایرانی – اسلامی است.

مدیرعامل بانک مسکن درباره جزییات تفاهم‌نامه فی‌مابین این بانک و استانداری هرمزگان گفت: سیاست‌گذاری دولت این است که مجوز ۲۷ شهر ساحلی را صادر کند تا از ظرفیت و اقتصاد دریاپایه و سایر ظرفیت‌های ارزشمند دریا و سواحل آن استفاده شود.

وی ادامه داد: این قرارداد با استاندار هرمزگان فعلا به صورت تفاهمنامه بسته شد تا کار‌های مقدماتی انجام، محدوده شهر ساحلی بندرعباس مشخص و مصوبات قانونی آن اخذ شود.

دکتر حسینی افزود: بندرعباس شهر بزرگی است و چندین پالایشگاه و منطقه آزاد و مناطق مربوط به فولاد و معدن دارد و یکی از مهمترین بنادر اصلی کشور است. ما هم به دنبال این هستیم که علاوه بر نهضت ملی مسکن به تولید مسکن در کشور کمک کنیم.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: شرکت‌های ساختمان‌سازی ما فعال‌تر از گذشته می‌شوند تا بتوانند در موضوع ساخت‌وساز اتفاق خوبی بیفتد؛ بنابراین هدف‌گذاری کردیم و تلاش می‌کنیم که به هدف‌مان برسیم.

وی ادامه داد: در این راستا علاوه بر اینکه از دارایی‌های بانک مسکن ارزش افزوده ایجاد می‌کنیم و فعالیت اقتصادی انجام می‌دهیم، شرکت‌های زیرمجموعه را نیز هدایت، حمایت و پشتیبانی می‌کنیم که تولید مسکن و ساخت‌وساز‌ها را در سطح وسیع‌تری ادامه دهند.

دکترحسینی تاکید کرد: همه‌جای ایران سرای ما و بانک مسکن است و همچنان که بانک مسکن در نهضت ملی مسکن حضور فعالی دارد، انشاء‌ا… در عرصه سرمایه‌گذاری مسکن توسط شرکت‌های تابعه هم تلاش می‌کند که حرکت مثمرثمری را در سراسر کشور داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: