April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
در دومین روز از برگزاری نمایشگاه کیش‌اینوکس ۲۰۲۳ صورت گرفت:
کد خبر: ۴۰۴۵۶۸
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
در راستای اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا و تکمیل زنجیره ارزش خدمات و محصولات متناسب با نیاز‌های مشتریان، از طرح تسهیلاتی کاملاً غیرحضوری «لیلیوم» با حضور مدیرعامل این بانک و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد رونمایی شد.

رونمایی رسمی از طرح تسهیلات غیرحضوری و بدون ضامن «لیلیوم» بانک سینا

به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این تسهیلات غیرحضوری در راستای تأمین مالی و رفع نیاز‌های نقدینگی گروه‌های مشتریان در حوزه بانکداری خرد، با استفاده از قابلیت‌های اپلیکیشن سیبانک اجرایی شده است.

بر این اساس، متقاضیان دریافت تسهیلات غیرحضوری لیلیوم می‌توانند بدون مراجعه به شعب بانک سینا، از طریق نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن سیبانک با طی فرآیند‌های مشخص‌شده به صورت غیرحضوری تسهیلات دریافت کنند.

کلیه مراحل مربوط به دریافت این تسهیلات به گونه‌ای طراحی شده که مشتریان می‌توانند بدون هیچ‌گونه مراجعه‌ای به شعبه، با ثبت امضای دیجیتال و خرید سفته دیجیتال، بدون نیاز به ضامن و بر اساس رتبه اعتباری خود، در بستر سیبانک تسهیلات دریافت کنند.

متقاضیان دریافت این تسهیلات می‌توانند با ایجاد میانگین سپرده حداقل دو ماهه، این تسهیلات را براساس میانگین رسوب سپرده خود با دوره بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال با نرخ ۲۳ درصد دریافت کنند.

در آیین رونمایی رسمی از تسهیلات غیرحضوری لیلیوم، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا اظهار داشت: بر اساس رویکرد‌های تحولی بانک سینا، در چشم‌انداز سه ساله اجرای طرح راهبردی کسب‌و کار این بانک و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اجرای بانکداری پلتفرمی و دیجیتال، بسیاری از خدمات از جمله پرداخت انواع تسهیلات خرد و اجتماعی به‌زودی از طریق اپلیکیشن سیبانک و به‌صورت کاملاً برخط ارائه خواهد شد.

مهدی محمدی، رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این آیین بر حمایت همه‌جانبه وزارت اقتصاد از تسهیل پرداخت انواع وام‌های اجتماعی، حمایتی و خرد به اقشار مختلف مردم تأکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: