April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۶۳۳
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
0
در حاشیه رویداد کیش اینوکس، تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت منعقد گردید.

انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ارتباط با تفاهم نامه بانک و صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت اظهار داشت: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از بخش‌های راهبردی اقتصاد محسوب می‌شوند و ارزش افزوده فراوان، ایجاد اشتغال، ارز آوری و کمک به تقویت تراز تجاری و بازرگانی کشور از مهم‌ترین مزیت‌های این بخش مهم است.

وی افزود: بانک توسعه تعاون بر اساس این تفاهم نامه عهده دار تامین مالی طرح‌های معرفی شده صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت در حوزه صنایع پایین دستی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی می‌گردد و طرح‌های دانش بنیان از اولویت و اهمیت خاصی برخوردار است.

شیخ حسینی تصریح نمود: توسعه اقتصادی و اجتماعی از طریق طرح‌های دانش بنیان از راهبرد‌های مهم کشور است و شرکت‌های دانش بنیان موجب می‌گردند فرآیند توسعه به صورت اصولی و بنیانی صورت پذیرد.

این مقام بانکی خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در جزیره کیش، نشست‌ها و جلسات خوبی برگزار نموده و تصمیمات و تفاهمات مهمی برای کمک به بخش‌های تولیدی و تعاونی انجام پذیرفته است.

شیخ حسینی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان عاملیت طرح‌های مهم ملی از جمله تبصره ۱۸ قانون بودجه و طرح نهضت ملی مسکن ظرفیت‌های گسترده‌ای برای تامین مالی بخش‌های تولیدی دارد.


حمید حیدری مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت در این جلسه گفت: بانک توسعه تعاون با رویکرد توسعه‌ای و حمایتی، تامین مالی بسیاری از شرکت‌های دانش بنیان را بر عهده داشته است و از طریق امضای این تفاهم نامه نیز رویکرد راهبردی برای حمایت از طرح‌های دانش بنیان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی برقرار می‌شود.

در این جلسه حسن شریفی معاون مدیر عامل در امور عملیات بانکی، کریم میرزاخانی معاون مدیر عامل در امور استان‌ها و بازاریابی، شهرام بخشا معاون مدیر عامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات و سید علی میرفخرایی رییس اداره کل روابط عمومی و تعدادی از مدیران ارشد شرکت‌های تابعه بانک حضور داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: