قیمت لمینت دندان از چالش‌های مهم برای افرادی است که ظاهر دندان‌های آنها دچار آسیب شده و مایلند با این شیوه مدرن، آن را جبران کنند. با توجه به قیمت بالای لمینت، بسیاری از کاربران به شیوه‌های مختلف از جمله اعمال زیبایی دندان روی می‌آورند که لزوما با اصول سلامت و بهداشت نیز منطبق نیست.

این در حالی است که به کمک خدمات دندانپزشکی با قیمت مناسب و شرایط استثنایی، می‌توان از روش پیشرفته لمینت یا ونیر (Veneer) برای دادن ظاهر مناسب به دندان‌ها استفاده کرد و لبخند زیبای خود را بازیافت.

در مطالعه این مطلب با ما همراه شوید تا بیشتر در این مورد با هم گفتگو کنیم.

قیمت لمینت دندان و نقش آن در رویکرد مردم به سایر روش‌های زیبایی ترمیمی دندان

لمینت دندان روکش نازکی است که برای بهبود زیبایی لبخند و اصلاح عیوب دندانی مانند ترک، شکستگی، تغییر رنگ، و فاصله بین دندان‌ها استفاده می‌شود. لمینت‌ها از جنس پرسلن یا کامپوزیت ساخته می‌شوند و ماندگاری آنها بین 10 تا 20 سال است.

مزیت‌های کاربرد لمینت دندان برای بیماران شامل موارد زیر است:

  • اصلاح عیوب دندانی

  • افزایش مقاومت و استحکام دندان‌ها

  • حفظ سلامت لثه

  • زیباتر نمودن لبخند و چهره افراد

با این وجود، استفاده از لمینت با هزینه‌هایی همراه است و قیمت لمینت دندان برخی از افراد را از انجام آن منصرف می‌کند.

این افراد به سایر روش‌های زیبایی با قیمت کمتر روی آورده و به‌عنوان راه حلی جبرانی از این روش‌ها استفاده می‌کنند. اما آیا این روش‌ها خالی از مشکل است؟ و می‌توان به‌دلیل قیمت لمینت از این روش‌های غیر اصولی استفاده کرد؟

برای پاسخ به این سوالات بهتر است ابتدا این روش‌های درمانی و زیبایی را معرفی و معایب هر یک را بررسی کنیم.

آشنایی با روش‌های دیگر زیبایی و معایب آن

داشتن دندان‌های زیبا و سالم از عوامل مهم در زیبایی چهره است. دندان‌های زیبا، لبخند را جذاب‌تر و اعتماد به نفس فرد را افزایش می‌دهد.

در حال حاضر، روش‌های مختلفی برای درمان زیبایی دندان وجود دارد. برخی از این روش‌ها، مانند سفید کردن دندان‌ها نسبتاً ساده و کم هزینه‌ هستند، هرچند در عمل کارایی لازم را نداشته و در دراز مدت هزینه بیشتری را برای افراد به‌دنبال خواهند داشت. روش‌هایی مانند لمینت دندان، گرچه پیچیده‌تر و پرهزینه‌تر به‌شمار می‌آیند اما از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و نتایج به‌مراتب بهتری را به‌دنبال دارد. موردی که قیمت لمینت دندان https://mikhakdental.com/cost-of-dental-laminate/ و جنبه اقتصادی این روش درمانی را به‌خوبی توجیه می‌کند.

برخی از روش‌های درمان زیبایی دندان ممکن است عوارض جانبی داشته باشند یا ماندگاری آنها کوتاه باشد و از نظر اصول دندانپزشکی، چندان مورد تأیید نیستند. از جمله:

سفید کردن دندان:

سفید کردن دندان‌ها، یکی از پرکاربردترین روش‌های درمان زیبایی دندان است قیمت این روش در مقایسه با قیمت لمینت دندان کمتر است، اما ماندگاری و کیفیت بسیار کمتری نیز دارد. این روش با‌استفاده از مواد سفیدکننده، رنگ دندان‌ها را روشن می‌کند اما می‌تواند آسیب‌هایی نیز به لثه و دندان‌ها وارد کند. ضمن آنکه در طول زمان مجددا به حالت اولیه بازمی‌گردد.

کامپوزیت دندان:

کامپوزیت دندان نیز روشی برای رفع عیوب جزئی دندان مانند لب پریدگی، ترک خوردگی، و تغییر رنگ خفیف دندان‌هاست که در آن کامپوزیت همرنگ دندان روی دندان قرار گرفته و سپس با استفاده از نور سخت می‌شود. این روش نیز در مقایسه با قیمت لمینت دندان ارزان‌تر است.

معایب روش کامپوزیت عبارتند از:

  • حساسیت دندان

  • التهاب لثه

  • افزایش خطر تروما

  • عدم تطابق رنگ

  • پوسیدگی دندان

  • بوی بد دهان

چگونه لمینت دندان را با قیمت و شرایط مناسب انجام دهیم؟

اگر به دنبال یک روش اصولی و ماندگار برای درمان زیبایی دندان هستید، لمینت دندان گزینه مناسبی است که می‌تواند لبخند شما را زیباتر و جذاب‌تر کرده و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

اما همواره این سوال مطرح است که با توجه به بالا بودن قیمت لمینت دندان، چگونه می‌توان این هزینه را مدیریت کرد و دندان‌هایی سالم و زیبا را با انجام لمینت تجربه کرد؟

خوشبختانه شبکه دندانپزشکی میخک کلیه خدمات لمینت دندان را با قیمت مناسب و شرایط استثنایی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. از جمله مهمترین ویژگی‌های میخک، پرداخت اقساطی هزینه لمینت دندان به‌صورت بلند مدت (24 ماهاست. به این ترتیب شما نیز می‌توانید ضمن بهره‌مندی از جدیدترین متدهای زیباسازی دندان‌ها از طریق لمینت، همزمان با پرداخت اقساطی هزینه‌ها، از قیمت مناسب نیز بهره‌مند شوید.

برای اطلاع از قیمت و نحوه پرداخت هزینه لمینت دندان میخک، کافی است وارد لینک زیر شود:

https://mikhakdental.com/

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: