April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
در مصاحبه با مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی عنوان شد
کد خبر: ۴۰۴۶۸۵
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
0
نمایشگاه کیش اینوکس با سابقه‌ای که در برگزای دارد (دهمین سال برگزاری این نمایشگاه) توانسته است بستری برای گردهمایی شرکتهای صنعت مالی کشور باشد. صنعت بیمه به عنوان بازیگر مهم صنعت مالی کشور در دهمین سال برگزاری کیش اینوکس حضور پررنگی را تجربه کرده است.

سامانه پرداخت آنلاین خسارت خواسته اول بیمه مرکزی (+فیلم)

مصطفی رئوفی مدیرکل بیمه مرکزی در مصاحبه با پول نیوز درباره کیش اینوکس ۲۰۲۳ گفت: من فکر میکنم امسال نمایشگاه برا صنعت بیمه پربارتر بود، هم صنعت بیمه حضور پررنگ‌تری داشتند و هم حضور رییس کل بیمه مرکزی جناب آقای دکتر استاد هاشمی در دو روز ابتدایی نمایشگاه و همراهه اکثریت هیئت عامل در واقع فضای خیلی خوبی را برای مذاکرات و تفاهمنامه‌های بیمه‌ای فراهم می‌کرد. مدیران عامل شرکت‌های بیمه‌ای حضور خیلی خوبی داشتند، جلسات خیلی موثر و مفیدی را با اعضای هیئت عامل و مدیران بیمه مرکزی برگزار کرند.

 

امسال نمایشگاه یک ویزگی خوبی که داشت ما در بخش بین‌الملل هم با سفرای برزیل و کوبا که در نمایشگاه قبل حضور داشتندتوانستیم مذاکرات خوبی را داشته باشیم و این دوستان هم در آینده نزدیک به کشور‌هایی که با آن‌ها روابط بیمه‌ای داریم اضافه خواهند شد. نکته دیگر حضور پررنگ بانک‌ها بود که امسال در کنار بیمه به چشم آمد و در واقع در مذاکرات و تفاهم‌هایی بیمه و بانک‌ها با هم داشتند و گام مثبتی برداشته شد برای صنعت.

 


همچنین رئوفی با اشاره به حمایت‌های بیمه میهن از اصحاب رسانه به نقش رسانه‌ها در ترویح فرهنگ بیمه اشاره کرد و گفت: دوستان بیمه میهن واقعا کمک کردند به اینکه صنعت بیمه همزمان با شرکت‌های دیگری که در نمایشگاه حضور دارند بتوانند با رسانه‌ها بهتر مطرح شوند. خوشبختانه شرکت‌های بیمه در دعوت از رسانه‌ها فعال بودند. رسانه‌ها حضور پررنگی در دو روز اول نمایشگاه داشتند و ما تشکر می‌کنیم از همه دوستان عزیز خبرنگار و رسانه‌ای که حضور داشتند. قطعا کاری که بیمه میهن کرد کار مطلوبی است از نظر روابط عمومی و امید داریم از این ظرفیت غرفه شرکت‌های دیگر هم استفاده بکنند.
بیمه مرکزی به این دلیل که نقش رگلاتور دارد و سازمان دولتی محسوب می‌شود شاید نتواند حمایتی که شرکت‌های بیمه‌ای می‌توانند در بخش رسانه‌ای دارند را داشته باشد. باید به همه به یک چشم نگاه شود به خبرنگارها، به اصحاب رسانه، ولی خب شرکت‌ها می‌توانند سلایق خود را اعمال بکنند و طبق آن اهدافی که هیئت مدیره برای آن‌ها ترسیم کرده در بخش رسانه‌ای بار ترویج فرهنگ بیمه را به عهده داشته باشد.

 


رئوفی در پایان این مصاحبه با اشاره به دوره مدیریتی جدید به برنامه‌های هفته بیمه اشاره و خاطرنشان کرد: بیمه مرکزی در دوره مدیرعامل جدید دکتر استاد هاشمی خیلی مفید و موثر به پروژه‌هایی که داشته سرعت می‌دهد، یکی از پروژ‌هایی که ایشان خیلی تاکید دارند روی آن سامانه نظارت هوشمندو برخط پرداخت خسارت به مردم هست که این سامانه باعث می‌شود پرداخت خسارت به مردم در حداقل زمان ممکن برسد و همینطور ارزیابی خسارت در دقیق‌تر انجام شود اگر اعتراضی دارند بستر شنیدن این اعتراض فراهم شود و این یکی از برنامه‌های خوبی است که آقای دکتر استاد هاشمی روی آن تاکید دارند. همینطور با آمدن تیم جدید فاوا در بیمه مرکزی بیمه هوشمند و بیمه دیجیتال رشد خوبی در این ایام خواهد داشت و برنامه خیلی خوبی برای به روز شدن و به روز رسانی بیمه در فضای insure tech برنامه ریزی شده.


ما امسال برای اینکه بیمه را در میان مردم ببریم دو تغییر خیلی مهم در برگزاری مراسم روز بیمه اتفاق می‌افتد. اولین اتفاق تسری روز بیمه به هفته بیمه است ما از هفتم تا سیزدهم برنامه‌های متنوعی را داریم پیشبینی می‌کنیم هم حضور در صداوسیما، هم زنگ بیمه به طور همزمان در بسیاری از مدارس سراسر کشور نواخته خواهد شد. همایش‌های استانی را در کنار همایشی که روز ۱۳ آدر در تهران برگزار خواهد شد را پیگیری می‌کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: