April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
مشاور عالی مدیرعامل و مدیر حوزه ریاست بانک مسکن تاکید کرد:
کد خبر: ۴۰۴۷۵۰
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
0
مشاور عالی مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن از جذب سرمایه و امضای چندین تفاهم‌نامه خبر داد، گفت: به طور یقین جذب سرمایه در بدنه بانک، به بحث نهضت ملی مسکن و همچنین در حوزه ساخت و ساز مسکن کمک خواهد و در آینده با رونق ساخت و ساز در کشور شاهد خروج مسکن از رکود خواهیم بود.

خروج مسکن از رکود با جذب نقدینگی

به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، وحید ایمانی در گفتگو با صدای بورس با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی کشور، گفت: کشور از لحاظ اقتصادی از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است و به طور یقین گردهمایی‌ها و نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه کیش اینوکس می‌تواند به تعامل بیشتر شرکت‌های بورسی، بانکی و بیمه‌ای بیانجامد و در آن صورت است که شاهد آن بروز و ظهوری که ما در تارگت اقتصادی کشور به آن نیاز داریم، دست یابیم.

مشاور عالی مدیر عامل و مدیر حوزه ریاست بانک مسکن ادامه داد: وجود اینگونه نمایشگاه‌ها و گردهمایی‌ها می‌تواند به گسترش تعاملات و هم افزایی شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک کند و امیدواریم و مطمئن هستم بانک مسکن وشرکت‌های تابعه آن که با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند در این نمایشگاه حضور دارند با دست پر به تهران بازگشته‌اند.

وی از جذب سرمایه و امضای چندین تفاهم‌نامه خبر داد و افزود: مهم‌ترین هدف بانک مسکن و شرکت‌های تابعه آن برای حضور در گردهمایی‌ها و نمایشگاه کیش اینوکس بازاریابی برای افزایش و جذب سرمایه است. به طور یقین جذب سرمایه در بدنه بانک، به بحث نهضت ملی مسکن و همچنین در حوزه ساخت و ساز مسکن کمک خواهد و در آینده با ررونق ساخت و ساز در کشور شاهد خروج مسکن از رکود خواهیم بود.

ایمانی تصریح کرد: دستاورد‌های حضور بانک مسکن و شرکت‌های تابعه آن در رویداد کیش اینوکس به زودی برای مردم و رسانه‌ها از سوی همکارانمان اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: