April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۸۹۴
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
0
با ورود جنگ غزه به چهلمین روز خود و ادامه بی وقفه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع این منطقه، درخواست‌ها برای عزل نتانیاهو افزایش یافته است.

تظاهرات مقابل کنست رژیم صهیونیستی/ معترضان خواستار عزل نتانیاهو شدند

صد‌ها صهیونیست عصر روز گذشته (سه شنبه) در مقابل ساختمان کنست در غرب قدس اشغالی تظاهرات کردند و خواستار برکناری «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از منصبش شدند.

این در حالی است که خانواده اسرای صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه و حامیان آن‌ها برای فشار بیشتر به نتانیاهو و کابینه او جهت آزادی بستگان خود و تن دادن آن‌ها به تبادل اسیران نیز، دیروز تظاهرات دو روزه خود از شهر تل آویو تا قدس اشغالی را آغاز کردند.

این تظاهرات بعد از کنفرانس مطبوعاتی خانواده‌های اسیران صهیونیست در تل آویو و انتقاد شدید آن‌ها از سران تل آویو برای عدم پاسخگویی درباره سرنوشت بستگان اسیر خود آغاز شد.

خانواده‌های اسرای صیهونیست پیشتر خواستار کناره گیری نتانیاهو شده بودند. آن‌ها گفته بودند که فقط یک نفر را مسئول می‌دانند و آن شخص نتانیاهوست.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» روز جمعه با انتشار آخرین نظرسنجی در سرزمین‌های اشغالی نوشت: ۸۰ درصد «اسرائیلی‌ها» نتانیاهو را مسوول شکست و کشته‌های حمله از نوار غزه می‌دانند.

برطبق آخرین نظرسنجی، مقبولیت نتانیاهو در میان صهیونیست‌ها به ۲۶ درصد کاهش یافته است.

در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و ستم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، نیرو‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و همچنان در حال بمباران این منطقه است.

در کنار اقدامات جنایت بار رژیم تل آویو در غزه که هر روز ابعاد بیشتری می‌یابد، حمایت غرب به ویژه آمریکا از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

نگرانی‌های جهانی درباره فاجعه انسانی و کشتار بی رحمانه مردم غزه و درخواست‌ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم اسراییل، رو به افزایش است، اما رژیم صهیونیستی همچنان بی وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم تاکید کرده که اصلا مساله آتش بس در جنگ غزه مطرح نیست و در واقع همه برنامه‌ها و طرح‌های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

تداوم بمباران غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی در حالی ادامه دارد که کشور‌های غربی حامی رژیم صهیونیستی به ویژه آمریکا نیز تاکنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان، به دنبال تصویب قطعنامه‌هایی در حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: