April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۹۱۴
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
0
با اعلام مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، ۳ پژوهشگر دانشگاه علوم کشاورزی گرگان در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند.

حضور ۳ پژوهشگر در زمره پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر دنیا در سال ۲۰۲۳

روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اعلام کرد: موسسه ISC، آخرین فهرست پژوهشگران ایرانی پر استناد یک درصد برتر جهان در ۲۲ حوزه موضوعی علوم را بر اساس پایگاه شاخص‌¬های اساسی علم (ESI) فهرست پژوهشگران پر استناد یک درصد جهان در سال ۲۰۲۳ را استخراج و پایش نموده است که بر این اساس دکتر سید مهدی جعفری عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی مواد و طراحی صنایع غذایی، دکتر سید حسین حسینی‌فر عضو هیأت علمی گروه آموزشی تکثیر و پرورش آبزیان، خانم دکتر الهام اسدپور از دانش‌آموختگان مقطع دکتری دانشگاه در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند.

دکتر جعفری با تعداد ۱۹هزار و ۷۶۴ استناد در حوزه موضوعی «زیست شناسی و زیست شیمی، شیمی و علوم کشاورزی»، دکتر حسینی‌فر با تعداد ۸ هزار و ۶۱۱ استناد در حوزه موضوعی «علوم گیاهی و جانوری» و دکتر اسدپور با ۳۴۱۱ استناد در حوزه موضوعی «علوم کشاورزی» موفق به کسب این افتخار شدند.

در سال ۱۴۰۲، ۹۳۸ پژوهشگر با وابستگی سازمانی جمهوری اسلامی ایران شناسایی شده¬‌اند که نسبت به سال¬ ۱۴۰۱، ۱۲ درصد رشد داشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: