April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

قیسی پارلان

قیسی پارلان یکی از باکیفیت‌ترین و خوشمزه‌ترین قیسی‌های موجود در بازار است. قیسی پارلان علاوه بر بازار داخل کشور، تقاضای بسیار بالایی در کشورهای همسایه، روسیه، هند و اروپایی دارد. در ادامه میخواهیم به بررسی قیسی‌های پارلان از نقطه نظر کیفیت، نحوه تشخیص قیسی پارلان و تنوع سایز آن بپردازیم.

پارلان بزرگترین تولید کننده قیسی در کشور

پارلان بزرگترین تولید کننده قیسی در کشور است و با توجه به تجربه و پیشینه شرکت پارلان و همینطور کیفیت بالای زردآلو در راستای فرآوری قیسی، قیسی‌های پارلان بسیار خوشمزه و با رطوبتی بسیار دلنشین موجود هستند. با توجه به حضور تولید کننده‌های دیگر در این عرصه، کشورهای مختلف حاشیه خلیج فارس، روسیه، هند و آسیای شرقی و اروپایی ترجیح می‌دهند که قیسی خود را از پارلان خریداری نمایند. به همین دلیل پارلان در سال گذشته بزرگترین کارخانه فرآوری قیسی در ایران را راه اندازی کرد. کارخانه فرآوری قیسی پارلان که در شهرک صنعتی سلیمی تبریز واقع شده است، مجهز از بروز ترین دستگاه‌های کنترل کیفی، شست و شو، چیدمان و بسته بندی صادراتی است. تیم متخصص حاضر در کارخانه فرآوری قیسی پارلان تجربه بسیار بالایی در زمینه شناخت ریز مشخصات قیسی دارند و از آنجایی که فرآوری قیسی کسب و کار محلی آن‌ها نیز محسوب می‌شود بسیار با تجربه در تمامی مراحل تامین مواد اولیه، فرآوری و سپس بسته‌بندی قیسی‌های پارلان هستند.

نگاهی به صنعت تولید و صادرات قیسی در حال حاضر و آینده

صنعت تولید و صادرات آلو خشک شده یکی از صنایع مهم و پرسود در بسیاری از کشورها است. در ایران ، شرکت آفتاب پارلان ارس یکی از شرکت های مطرح در این حوزه مشغول به فعالیت در سطح جهانی و داخلی می باشد. قیسی پارلان، به عنوان یک محصول پرطرفدار در بازار جهانی شناخته می‌شود و با رطوبت استاندارد در دسترس است. با وجود اینکه در حال حاضر این صنعت در بسیاری از کشورها موفق است، اما در آینده، انتظار می‌رود که میزان بیشتری تولید قیسی صورت گیرد و با بهره گیری از افراد متخصص و گسترش دستگاه‌های فرآوری، سهم بزرگتری از بازار جهانی را برای کشور ایران به ارمغان آوریم.

یکی از مزایای اصلی تولید و صادرات قیسی، سازگاری با شرایط اقلیمی مختلف است. قیسی تحت تأثیر نور خورشید خشک می‌شود و بدون نیاز به استفاده از مواد نگهدارنده تا مدت زمان طولانی قابل نگهداری است. این نکته، به صادرکنندگان این محصول امکان می‌دهد تا در هنگام ایجاد ارتباط مستقیم با خریداران خارجی مانع از خراب شدن محصول شود.

علاوه بر این، آلو قیسی از طعم و مزه بسیار خوبی برخوردار است که در طول مراحل خشک کردن حفظ می‌شود. این امر به تولیدکنندگان این محصولات این امکان را می‌دهد که به طور مداوم بر کیفیت محصول خود نظارت کنند و در نتیجه، از یک شهرت و محبوبیت فراوان در بازار جهانی برخوردار شوند.

آینده صنعت تولید و صادرات قیسی شده بسیار روشن است. افزایش آگاهی مردم درباره فواید قیسی و ترویج فرهنگ غذایی سالم و گیاه خواری، باعث افزایش تقاضا برای این محصول در بازار جهانی شده است. به علاوه، رشد جمعیت جهانی و افزایش میزان درآمد افراد در بسیاری از کشورها می‌تواند باعث افزایش مصرف قیسی شود.

همچنین، با توجه به تغییرات آب و هوایی و شرایط نامطلوب برخی مناطق برای کاشت زردآلو، تولید قیسی شده می‌تواند به عنوان یک جایگزین مناسب برای تأمین نیازهای جهانی به این محصول مورد استفاده قرار گیرد.

در نتیجه، با توجه به مزایای گفته شده و چشم‌انداز روشن صنعت تولید و صادرات قیسی، چشم اندازی روشن و امیدبخش برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان این محصول در حال حاضر و آینده وجود دارد. با ارائه محصول با کیفیت و انتخاب بازارهای جدید، تولیدکنندگان و صادرکنندگان می‌توانند از این صنعت پرطرفدار و پرسود لذت ببرند.

قیسی پارلان برندی شناخته شده در کشورهای اروپایی

قیسی‌های پارلان تاکنون در کشورهای اروپایی بسیاری راه خود را باز کرده‌اند. همچنین صادرات مستمر قیسی‌های پارلان به روسیه و کشورهای حوزه خلیج فارس، برند پارلان را به برندی مورد اعتماد در حوزه صنعت مواد غذایی تبدیل کرده است. هم اکنون بسیاری از محصولات قیسی و آلوجات و آلبالو خشک پارلان در فروشگاه‌های کشورهای مختلف و ایران در حال فروش هستند و با توجه به اینکه پارلان همواره سعی بر بهبود کیفیت محصولات و خدمات خود بیافزاید، امید است که در آینده‌ای نزدیک بسته‌بندی‌هایی با اوزان کمتر و با ارزش افزوده بالاتری را آماده ارائه در بازار جهانی داشته باشیم. در همین راستا اقدامات متعددی صورت گرفته است و با توجه به شناختی که بازار جهانی از برند پارلان در محصولات قیسی، آلوجات و آلبالو کسب کرده‌اند امید است که سهم بازار بزرگی را در محصولات با بسته‌بندی کوچک‌تری را در آینده‌ای نزدیک از آن خود کند و ارزش افزوده بالاتری را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورد.

فواید مصرفی قیسی پارلان

قیسی پارلان سرشار از منابع فیبری و مواد مغذی است که برای بدن مفید و ضروری هستند. در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین مواد مغذی و خواص آلو قیسی خواهیم پرداخت :

  • وجود 3 گرم فیبر در هر 100 گرم نشانگر میزان بالا فیبر در قیسی می‌باشد که می‌تواند به مشکلات گوارشی مانند خشکیِ مزاج ( Constipation ) کمک کرده و سیستم گوارشی را تقویت کند.
  • 241 کیلوکالری در هر 100 گرم نشانگر این است که قیسی به دلیل داشتن نسبت کم کالری و پر از احتیاج‌های مغذی، می‌تواند در کاهش وزن و لاغری کمک کند.
  • وجود 3  میلی گرم آهن در هر 100 گرم نشانگر این است که قیسی غنی از آهن است که می‌تواند به مقابله با کم خونی و افزایش سطح اکسیژن در بدن کمک کند.
  • قیسی دارای 1160 میلی گرم پتاسیم در هر 100 گرم می باشد که می‌تواند فشار خون را کاهش داده و به سلامت قلب و عروق را کمک می کند.

بعلت  گرایش بازار جهانی به سمت تغذیه سالم و گسترش رژیم گیاه خواری و سالم و مفید بودن این محصول بازار مصرف قیسی در بازارهای جهانی در حال افزایش است. قیسی پارلان به دلیل رعایت استانداردهای مواد غذایی و همینطور کیفیت میوه‌های زردآلو فرآوری شده، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که تقاضای بازار جهانی برای قیسی پارلان روز به روز در حال گسترش است.

مشخصات و نحوه تشخیص قیسی پارلان

قیسی‌های پارلان به ظاهری درخشنده، بافتی باقوام، رطوبت استاندارد و طعم و عطری دل‌انگیز دارد.

  • برای تشخیص قیسی باکیفیت به اولین نکته‌ای که باید توجه کنید ظاهر و رنگ آن است. برگه‌های قیسی‌ای را انتخاب کنید که پر رنگ‌تر و نارنجی‌تر باشند.
  • دومین نکته‌ای که باید توجه کنید به میزان انعطاف‌پذیری آن است. برگه‌ای را انتخاب کنید که انعطاف‌پذری بالایی داشته باشد ولی در عین حال بیش از حد چسبنده و نرم نباشد. قیسی باکیفیت رطوبت خود را حفظ می‌کند و خشک نمی‌شود.
  • سومین نکته طعم و عطر آن است. قیسی با کیفیت باید طعمی شیرین داشته باشد ولی شیرینی زیاد آن گلو را اذیت نکند.

قیسی‌های پارلان به دلیل کیفیت صادراتی و استاندارد صادراتی تمامی موارد بالا را دارند و علاوه بر این‌ها به خاطر بسته‌بندی استاندارد صادراتی آن‌ها دوام بیشتری نیز دارند و رطوبت خود را دیرتر از دست می‌دهند.

مشاوره و خریداری قیسی پارلان

همکاران ما در بخش فروش همواره آماده هستند که در خصوص محصول، کیفیت و خرید قیسی پارلان به شما مشاوره دهند. برای این کار کافیست در بخش تماس با ما در وبسایت پارلان با شماره تماس‌های موجود تماس حاصل فرمایید و یا از طریق ایمیل درخواست خود را ارائه دهید. همچنین خریداران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین پارلان أنواع آجیل، خشکبار و تنقلات را با کیفیت عالی، قیمت مناسب و در بسته‌بندی‌های متنوع خریداری کرده و با پست درب منزل دریافت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: