April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۹۸۸
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
0
منادی گفت: نرم افزار‌های داخلی به نحوی ارتقا یابند که پاسخگوی نیاز دانش آموز باشند.

نصب فیلترشکن اجازه دسترسی به صفحاتی را می‌دهد که برای دانش‌آموزان مخرب است

علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به نامه خود به وزرای آموزش و پرورش و ارتباطات درخصوص مضرات استفاده دانش آموزان از فیلترشکن‌ها اظهار کرد: فضای سالم آموزش و پرورش از مهمترین نکات برای تربیت دانش آموزان کشور بوده، در شرایطی که آموزش مجازی بخش قابل توجهی از آموزش و پرورش را شامل می‌شود، برای سلامت و پاکی این فضا نیز باید سخت مراقبت کرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه شواهد حاکی از آن است که دقت و پالایش برای حفظ امنیت این فضا صورت نمی‌پذیرد و فیلتر کردن برخی نرم افزار‌ها باعث شده که دانش آموزان فیلتر شکن نصب کنند.

وی تصریح کرد: نصب فیلتر شکن اجازه ورود و دسترسی به صفحاتی را می‌دهد که برای دانش آموزان بسیار مضر و مخرب است، متاسفانه تعداد دانش آموزانی که از این فیلترشکن‌ها استفاده می‌کنند، رو به ازدیاد است که اعلام خطری جدی برای سلامت ذهن و روان آینده سازان کشور است. خطر این فیلترشکن‌ها از خود نرم افزار‌های غیرمجاز که فیلتر می‌شوند کمتر نیست.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از وزرای آموزش و پرورش و ارتباطات خواست با توجه به غیرحضوری شدن اجباری کلاس‌های درس، مخصوصا در نیمه دوم سال به دلایلی مانند آلودگی هوا دستور دهند تا نرم افزار‌های داخلی به گونه‌ای ارتقاء یابند که توانایی پاسخگویی به نیاز‌های آموزشی را فراهم کنند.

منبع خانه ملت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: